נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
Search

אוהבים לטייל אבל לא רוצים להישרף? כך תתמגנו מהשמש!

בין אם יש לך ילדים ובין אם לא – הקיץ מתקרב, ועם הקיץ מגיע החשק לטייל בחיק הטבע או בג'ונגל האורבני. בין אם אתם תופסים טיסה ליעד אקזוטי או נשארים קרוב קרוב לבית, חשוב מאוד לנקוט אמצעי זהירות מפני השמש, במיוחד כשמדובר בילדים ומבוגרים בהירים או בעלי עור רגיש. 

מטיילים ותיקים יודעים שאריזת שפע מסנני קרינה היא המפתח ליציאה מוצלחת לטיול קיצי וארוך. אבל האם ידעת שיש דרכים אחרות להימנע מכוויה? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים – ואנחנו מבטיחים לכם, שאם תעקבו אחריהם, תוכלו להנות מחופשת הקיץ שלכם מבלי לדאוג מכוויות או מנזקים אחרים.

 

מרחי קרם הגנה בקביעות – גם אם אינכם מבלים הרבה זמן בשמש

כאמור, גם אם אתם לא מתכננים לשהות תחת השמש הקופחת במשך שעות ארוכות – חשוב מאוד למרוח קרם הגנה בקביעות. תתפלאו כמה מהר אפשר להישרף באזורים מוצללים ויערות. ההמלצה שלנו היא למרוח את הקרם פעם בכמה שעות, ולמהדרין – פעם בשעתיים. טיפ נוסף: חפשו באינטרנט המלצות על קרמים מדרום קוריאה, והזמינו לכם כמה שפורפרות. הקרמים הדרום קוריאנים הם פשוט מעולים, והמחירים? מצחיקים.

מרחי קרם הגנה בקביעות - גם אם אינכם מבלים הרבה זמן בשמש

מתחת לעצים ולשמשיות: צל, צל תרדוף

נסו להישאר בצל ככל האפשר. כאמור, זה לא ימנע ממכם להישרף – אבל ייקל משמעותית את חוזק החשיפה לשמש. שמשייה או מקבץ עצים, הכל הולך. אם אינכם מוצאים צל, דאגו ללבוש בגד המכסה את העור וכובע. ואל תהיו אובססיביים. אם יש צל – יופי. אם אין – קראו את הטיפ הבא.

מתחת לעצים ולשמשיות צל, צל תרדוף

הביאו את הצל איתכם

רשת צל היא פתרון מעולה במידה והטיול שלכם הוא בעיקר סטטי – קרי, שאתם לא באמת זזים. רשתות צל הפכו לפופולריים ביותר לאחרונה, בעיקר לאור העלאת המודעות לכך שחובה להרחיק תינוקות, פעוטות וילדים מאור שמש ישיר בשל עורם העדין. כוויות שמש אצל תינוקות וילדים קטנים עלולה להיות חמורה מאוד .

רשתות הצל מספקות מקום מוצל להירגע בו, עבור קטנים וגדולים כאחד. היתרונות של רשתות הצל הם המחיר הזול, הגמישות המאפשר התאמה מקסימלית למקום ועיצוב מקורי ועמידות מירבית מפני השמש הישראלית החזקה.

 

מים, מים, מים וששון

כשאתם שוהים זמן רב בשמש, אנו ממליצים לכם לשתות הרבה מים ולהימנע ממשקאות אלכוהוליים. הידעתם שאלכוהול לא רק מייבש את הגוף שלכם, אלא גם גורם לכם להיות רגיש יותר לכוויות שמש? בנוסף לשתיית מים מרובה, אנו ממליצים על אכילת מזונות עם תכולת מים גבוהה – ובעיקר, פירות וירקות כמו אבטיח, מלפפון, עגבניות ומלונים… יאמי!

הקיץ הוא זמן מצוין להנות מהטבע ולספוג מעט ויטמין D – אבל חשוב לנקוט בצעדים כדי להגן על עצמך ועל יקיריכם מקרני השמש המזיקות. זכרו: מניעה תמיד עדיפה על ריפוי. במידה ותעקבו אחר הטיפים שלנו, תוכלו להימנע מכוויות ונזקי השמש בקיץ הקרוב. והעיקר שתהנו!

אוהבים לטייל אבל לא רוצים להישרף כך תתמגנו מהשמש!