נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אבל אני, אני חושב על תאילנד – 3 מלונות שווים באיזור פוקט

זה ידוע – אחת המשימות המאתגרות (אבל חייבים להודות שגם היותר כיפיות) היא למצוא מלון לחופשה שלכם שיהיה טוב ויענה על כל הצרכים שלכם. גם ברמה גבוהה, גם במחיר שתואם את התקציב שלכם וגם כזה שישאיר לכם טעם של עוד. בתאילנד, ובמיוחד באיזור פוקט יש לא מעט מלונות שעונים על ההגדרות הללו, אז לפני שאתם יוצאים לחיפוש נשמח לעזור לכם במשימה. אם גם אתם מתלבטים לגבי מלון באיזור פוקט, הגעתם למקום הנכון.

 

טיול בתאילנד

אחד הדברים הכי חשובים לעשות לפני טיול, וודאי למדינה מגוונת ומסקרנת כמו תאילנד, הוא לתכנן את הטיול בהתאם למה שאתם רוצים לראות ולעשות, לתקציב וכמובן גם לאטקרציות הייחודיות של אותו המקום. כיאה למדינה מתויירת מאד, בתאילנד אפשר למצוא מגוון אדיר של מקומות לינה בכל רמה ותקציב, מטרה ותזמון שרק תעלו על דעתכם.

במיוחד באיזור פוקט יש מקומות נהדרים, כמו למשל עיירת החוף קאו לאק אשר ממוקמת כשבעים קילומטרים צפונית לאי פוקט. הדרך הנוחה ביותר להגיע למקום היא באמצעות נסיעה של כשעה ורבע מפוקט. לפרטים נוספים אפשר לחפש קאו לאק מלונות.

 

מלונות מומלצים באיזור פוקט, תאילנד

The Memory at On On Hotel

המלון הבא הוא מלון בדרגת אירוח של 3 כוכבים, אשר שוכן בלב העיר העתיקה של פוקט. המלון מספק לאורחיו חוויה אותנטית מאד ומלאת קסם, לצד הזדמנות הפז להכיר את העיר פוקט האמיתית, ולא רק את חופי הים. במהלך השהות במלון אורחיו נהנים מחדרי אירוח זוגיים בין אם סטנדרטיים או סוויטות מפנקות, וכולם ללא יוצא מהכלל כוללים מתקנים כמו פינות ישיבה, מיזוג אוויר, חדרי רחצה פרטיים, ארוחת בוקר מושקעת וכמובן אינטרנט אלחוטי בחינם.

 

@Judy

מדובר בבית אירוח ותיק ופופולרי מאד בקרב מטיילים בעלי תקציב נמוך אשר מבקרים באיזור פוקט, וביחס למחיר שאינו גבוה הוא מציע תמורה נהדרת. במתחם ניתן למצוא חדרי אירוח צבעוניים ונעימים אשר כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה פרטי. לצד היתרונות הללו תוכלו להצטרף לחללים משותפים בהם יושבים מטיילים מכל העולם. כמו כן, במידה ותזדקקו לסיוע, צוות בית האירוח יותר מישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בהכל.

 

Ibis Phuket Patong

גם המלון הנוכחי הוא בדרגת אירוח של 3 כוכבים, ומציע חדרים מודניים הכוללים רהיטי עץ בעיצובים אותנטיים לצד מתקנים שמטרתם להפוך את חווית הנופש להכי נוחה שאפשר, כמו טלוויזיה בעלת מגוון ערוצים, פינת קפה, מוצרי טיפוח בחדר הרחצה וכמובן, חשוב מאד – מיזוג אוויר. כמו כן, מיקום המלון הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתו, שכן על אף שהוא שוכן בפינה שקטה ומבודדת באופן יחסי הוא גם נמצא במרחק הליכה ממרכז חיי הלילה של פאטונג ביץ'.

 

לסיכום

לא במקרה תאילנד מושכת אליה עשרות מיליוני מבקרים מידי שנה, אשר מגיעים אליה מכל קצוות העולם – גם ממקומות רחוקים מאד שדורשים שעות טיסה לא מעטות בכלל. זאת הודות למחירים הנוחים ושפע האטרקציות שתאילנד ומלונותיה מציעה למבקרים, במיוחד לאיזור פוקט וקאו לאק.

מלונות בתאילנד באזור פוקט