נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אטרקציה לכל המשפחה: קירות טיפוס בפריסה ארצית

ספורט טיפוס הקירות הולך וצובר תאוצה וסוחף אחריו חובבים רבים. התופעה אינה מוכרת רק בישראל, אלא בעולם כולו ניתן למצוא מטפסים רבים, חובבים ומקצועיים. כאן תקבלו מידע על קירות הטיפוס שלנו בפריסה ארצית. לחוויה מושלמת!

 

קיר טיפוס – מהו?

קיר טיפוס מהווה גרסה בטוחה לטיפוס הרים. הוא נותן את האפשרות ליהנות מטיפוס ללא מגבלות של תנאי מזג אוויר או סיכוני נפילה מגובה. הקיר בנוי בשיפועים שונים של דרגות קושי שונות. על פי רוב הוא עשוי עץ ואליו מחוברות חתיכות גומי או עץ שבאמצעותן ניתן לטפס לגובה.

 

קירות טיפוס בפריסה ארצית

לחוויה מושלמת מומלץ להכיר: קיר טיפוס פרפורמנס רוק. רשת קירות טיפוס זו הביאה את הטיפוס ללב ליבו של המרחב העירוני. בגלל שאיפתה להנגיש את הספורט לכל אחד ולהפכו לחלק אורגני מהעיר, ניתן למצוא סניפים רבים שלה ברחבי הארץ. קירות טיפוס תל אביב, באר שבע, מודיעין, רגבה ובקרוב גם בחיפה. סניפים אלו מאפשרים לכל אחד ברחבי הארץ אטרקציה זמינה לאזור בו הוא נמצא. מקום של טיפוס, מוזיקה, התרחשות עירונית ומפגש אטרקטיבי. וכמובן הכל בסטנדרטים גבוהים של איכות, מקצועיות, שירות והדרכה.

 

קיר טיפוס – מידע למתחילים

לאחר שבחרתם את קיר הטיפוס באזור הרצוי. אתם מגיעים ומתחילים להתקדם שלב אחר שלב. כידוע, ישנן דרגות קושי שונות ומומלץ לכם, כמתחילים, לבחור בדרגה הקלה ביותר. חוששים? אל דאגה! בקיר הטיפוס יהיו מדריכים המחכים לכם בדיוק למטרה זו, וכן תחוברו לחבל ורתמה כדי למנוע נפילה.

 

הכישורים הנדרשים כדי להצליח

הצלחה בקיר טיפוס מצריכה כמה כישורים (לא רק כוח…)

  • גמישות וקלילות
  • יכולת התמצאות – כדי למצוא את נקודות האחיזה שבקיר. ישנן נקודות שאינן מיועדות לאחיזה אלא מטרתן היא לאתגר את הטיפוס.
  • הפעלת כוח – נדרשת לעיתים רחוקות, בדרך כלל כדי למשוך את הגוף מנקודת אחיזה אחת לשנייה.

 

תדירות ההגעה לקיר טיפוס

ייתכן שאינכם מעוניינים להתמקצע בתחום אלא מחפשים חוויה ספורטיבית ומרגשת לכל המשפחה. במקרה זה תוכלו להגיע לקיר הנמצא באזורכם באופן חד פעמי לטפס וליהנות.

אך אם אתם מעוניינים להתקדם ולהפוך למקצוענים בתחום, אז תצטרכו להשקיע. מומלץ לטפס פעמים רבות כדי להתקדם ולעבור בדרגות קושי ושיפועים שונים. הגעה עקבית והתמדה בטיפוס תהפוך אתכם למקצוענים בתחום. גם התחרויות השונות בענף הטיפוס יהוו אתגר משמעותי ותמריץ התקדמות.

אז סורו לקיר הטיפוס פרפורמנס רוק הסמוך אליכם והתחילו להתקדם, עד להצלחה מטפסת.

 

לסיכום

קיר טיפוס הינו אטרקציה חווייתית המדמה טיפוס הרים. קירות הטיפוס של פרפורמנס רוק נמצאים בפריסה ארצית במגוון אזורים ברחבי הארץ ומנגישים את האטרקציה לכל אחד. הטיפוס דורש מגוון כישורים שיעצימו את החוויה. תוכלו להגיע למטרות בילוי משפחתיות בלבד באופן חד פעמי, אך תוכלו גם להגיע בתדירות קבועה, להתאמן ולהתמקצע בתחום. העיקר שתיהנו!

קירות טיפוס בפריסה ארצית