נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 אטרקציות שוות במיוחד ושוות לכל כיס בקזחסטן

בשנתיים האחרונות חל הידוק משמעותי ביחסי קזחסטן – ישראל.

משבר הקורונה הובי ללמידה הדדית בין המדינות, וזה לא סתם.

ישראל וקזחסטן פועלות כעת לחזק את קשרי המדע והטכנולוגיה במאמצים ללמוד ולהתפתח ביחד.

המדינה גדולה מציע כבר יותר משנה טיסות ישירות שאורכן לא ארוך מ- 6 שעות.

מעבר לביקור קרובים ויזמות, המדינה מציעה המון אטרקציות ובילויים.

רבים מהם באים בחסות הטבע הפראי. הנה חלק מהאטרקציות המטורפות שיש לקזחסטן להציע

 

אלמאטי

העיר המטורפת שממוקמת במרחק נגיעה מגבול קזחסטן עם קירגיסטן מציעה לא מעט, וזה רק מהתבוננות בנוף. מיקומה הייחודי למרגלות רכסי טין שאן האזמרגד מביאות לעיר מזג אוויר ייחודי, חקלאות וטבע עוצר נשימה. בתקופות האביב העיר הופכת למוקד עלייה לרגל, כדי להתבונן ב- 10,000 דונם של שדות חקלאיים צומחים ופורחים, רגע לפני שמתחילים לשאת פרי. מעבר לחוויה עירונית עוצרת נשימה, יש מסלולי טיול רבים בסביבות העיר, כולל טיול באגם אלמאטי. האגם אמנם חסום לתיירים בגלל שהוא חלק ממשאבי המים של המדינה, אך הנוף לגמרי שווה את זה.

 

מרכז בידור חאן שאטיר, אסנטה

בירת קזחסטן היא בית לאוהל הגדול בעולם. כן, קראתם נכון. אוהל. המבנה מגיע לגובה של 150 מטרים ומשתרע על לא פחות מ- 140,000 מ"ר. ההיגיון במבנה שכזה הוא לתת מחסה ומסתור לתושבים ולתיירים בתנאים נוחים ממזג האוויר הקשה בחורף. בתוך האוהל העצום אפשר להנות מגן מלאכותי, פארק מים וחוף ים מלאכותי (!)

 

המסגד התת קרקעי בקט – אתא

בצידה המרוחק וכמעט המזרחי ביותר של קזחסטן, בואך הים הכספי, קיים פלא תיירותי שווה מאוד להגיע אליו. מדובר בטיול יום נהדר לנמצאים בחלקה המזרחי של המדינה. מהעיר אקטאו ניתן לצאת לשם בטיול מאורגן ומדובר בפלא אדריכלי במיקום עוצר נשימה. המסגד ממוקם מערבית לשמורות הטבע אוסטיורט, בין הרים ובין סלעים תרתי משמע.

 

מוזיאונים מכל הסוגים

לקזחסטן מורשת תרבותי מפוארת ומגוונת. מהשליטה המונגולית, הסיפוח לברית המועצות, מקורות טורקיים, רוסיים וגם סיניים -כל אלו הפכו את קזחסטן למדינה רבגונית. ברחבי המדינה אפשר למצוא מוזיאונים רבים החל מהיסטוריה ותרבות ועד למוזיאון החלל "קוסמודרום בייקונור".

 

הטבע במדינה

קזחסטן היא מדינה שופעת מקורות מים, הים, רכסים, עמקים ומדבריות. כל אלו הופכים אותה למדינה שאחוז גדול מהתיירות שלה נשען על אטרקציות בחסות הטבע. טיולי קיאקים, דייג וצייד נמצאים בזמינות גבוהה ברחבי המדינה, בנוסף למסלולי הליכה, טראקים מושלגים, וטיולים מאורגנים עם רכבים וג'יפים דרכי משטחי הטבע השונים. בעודכן מסתובבים במדינה, תוכלו למצוא נקודות עניין מדהימות כמעט בכל פינה, החל ממבצר הנודדים בקרבת אלמאטי ועד להרים והקניונים הנמצאים בקרבת הגבול עם סין, קזחסטן היא מדינה ששמה את הטבע במרכז העניינים ונותנת לא את הכבוד הראוי.

 

מסגד

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות