נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך דרכון פורטוגלי יעזור בטיול מסביב לעולם?

עם דרכון ישראלי תוכלו להיכנס למדינות שונות בעולם ולטייל בהן, אך מדינות רבות עדיין לא מוכנות לקבל ישראלים לשטח שלהן, גם כיום.

דרכון פורטוגלי פותח בפניכם אפשרויות חדשות שיהפכו את הטיול שלכם לפשוט יותר, ומעניין יותר.

כל המידע החשוב למטיילים עם אזרחות פורטוגלית מרוכז במדריך הבא.

 

דרכון פורטוגלי נגיש היום יותר מאי – פעם

מאז 2015 וחוק מגורשי ספרד, יהודים רבים יכולים לקבל אזרחות פורטוגלית בקלות. האזרחות רלוונטית לצאצאים של מגורשי ספרד ופורטוגל שגורשו למדינות שונות וביניהן ישראל. תנאי הסף להוצאת דרכונים פורטוגלים הם פשוטים (היעדר עבר פלילי ואישור מטעם הקהילה היהודית). דרכון פורטוגלי מהווה אזרחות אירופאית, וככזה, הוא מאפשר מעבר בין כל מדינות האיחוד האירופי כמו גם מדינות נוספות מחוץ לאירופה. בנוסף, תהיו זכאים ללימודים מסובסדים במוסדות חינוך באירופה ולהטבות ייחודיות אחרות.

 

עם דרכון פורטוגלי תוכלו לטוס למדינות שחסומות לישראלים

לא מעט מדינות עדיין אוסרות ביקור של מטיילים ישראלים. אזרחות פורטוגלית פותחת בפניכם חלקים מהעולם שלא הייתם יכולים לבקר בהם עם אזרחות ישראלית בלבד – כמו מלזיה או באלי, למשל. עבור מטיילים הרפתקנים שאוהבים יעדים אקזוטיים, דרכון פורטוגלי זוהי פשוטה דרך לבקר במדינות מיוחדות שאינן נגישות לישראלים אחרים.

 

דרכון פורטוגלי מהווה חלופה לויזה לארה"ב

אם אתם בעלי דרכון פורטוגלי, לא תצטרכו לעבור את התהליך המסורבל והמייגע של הוצאת ויזה לארה"ב. עם דרכונים פורטוגלים תוכלו לבקר בארה"ב בלי סחבת – בירוקרטית מתישה, באמצעות תהליך פשוט שניתן לבצע באופן עצמאי באינטרנט. כך תוכלו לשהות בארה"ב באופן חוקי, ותימנעו ממצבים של סירוב לויזה העלולים להתרחש ללא אזרחות אירופאית.

 

תוכלו לעשות טיול ארוך באירופה

ישראלים בעלי דרכון כחול – לבן יכולים לשהות כתיירים במדינות אירופה עד שלושה חודשים בלבד. לעומת זאת, ישראלים עם דרכון פורטוגלי יכולים לטייל בנחת, ללא מגבלת זמן. הדרכון הפורטוגלי מהווה אזרחות אירופאית, ולכן תוכלו לטייל במדינות אירופה בלי שום הגבלה של הזמן, ולא תצטרכו לעצור את הטיול שלכם בשיאו.

 

מהם היתרונות הנוספים של דרכון פורטוגלי?

דרכון פורטוגלי יכול לעזור לא רק לחובבי הטיולים שביניכם. דרכון פורטוגלי טומן בחובו יתרונו רבים נוספים, ביניהם:

  1. הקלה בתנאי מימון למשקיעים בנדל"ן באירופה.
  2. לימוד מסובסד או מוזל במוסדות חינוך באירופה.
  3. לימודי רפואה ולימודים נוספים שלא נגישים בארץ באותה המידה.
  4. במדינות רבות באירופה השכר גבוה יותר, או שיוקר המחייה נמוך יותר בהשוואה לארץ – לעיתים שניהם גם יחד.
  5. דרכון פורטוגלי עבורכם או עבור הילדים שלכם אומר שגם הצאצאים שלכם שעדיין לא נולדו יהיו זכאים לדרכון פורטוגלי באופן אוטומטי, זוהי דאגה לדורות הבאים.
  6. אפשרות למגורים בכל מדינות אירופה.

לסיכום, דרכון פורטוגלי פותח אפשרויות רבות למטיילים כולל כניסה למדינות שאוסרות כניסה על ישראלים, טיול ללא מגבלת זמן באירופה וחלופה לויזה בארה"ב שתהליך ההנפקה שלה הוא מסורבל וקשה.

 

תעודה מזהה

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות