נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח

אחד הדברים שכל הורה חושש מהם בכל הנוגע לילדים שלו זה כישלון שלהם. אנחנו רוצים שהילדים שלנו יחונכו בדרך הטובה ביותר, שיהיו להם חברים והכי חשוב – שיהיה להם טוב. וכשמדובר בחגיגות יום ההולדת של הילד, החשש עולה פי שניים, פשוט בגלל שיש כל כך הרבה סיבות שיכולות לגרום ליום ההולדת להיות כישלון. אבל אל דאגה, בשביל זה אנחנו כאן. ריכזנו עבורכם 3 טיפים שיאפשרו לכם להיות בטוחים שיום ההולדת של הילד שלכם יצליח. לכם רק נותר להכיר וליישם את הטיפים הבאים:

 

תערכו בירור הגעה מול הילדים המוזמנים

בשנים האחרונות, אנחנו שומעים יותר ויותר על ימי הולדת בודדים. הכוונה לחגיגות שבהם ילד היום הולדת ממתין לאורחים ומגלה, לאחר זמן מה (יחד עם בני משפחתו) שהילדים המוזמנים לא צפויים להגיע. מדובר באכזבה בסדר גודל שקשה לתאר במילים.

זוהי טראומה עבור כל ילד והורה. כדי להימנע ממצב שכזה, עליכם ההורים להתקשר אל הורי הילדים המוזמנים ולוודא שהם אכן זוכרים את היום הולדת ומגיעים. במהלך השיחה, חשוב שתציינו את הפרטים הבאים:

  • שם המלא של הילד
  • הכתובת שלכם
  • תאריך היום הולדת
  • השעה שבה תתחיל המסיבה

 

ברגע שתציינו את הפרטים הללו, אתם תוכלו להיות בטוחים שלא יהיו טעויות (כלומר, שהורים לא יחשבו בטעות שמדובר בתאריך או שעה אחרת).

 

תזמינו מפעיל ייחודי שהילדים אוהבים

שיר הילדים המוכר קובע שאין חגיגה בלי עוגה, אבל אם תשאלו אותנו, יש פרט נוסף חשוב מאוד שאי אפשר לחגוג יום הולדת בלעדיו. אנחנו מתכוונים כמובן למופע של אמן חושים. רגע לפני שאתם בוחרים באמן חושים, חשוב שבצעו 2 פעולות חשובות:

  • תראו לילד שלכם סרטונים מתוך המופעים של אותו אמן נבחר. כך תוכלו להיות בטוחים שהילד יודע בדיוק מה צפוי להיות ביום ההולדת שלו וכך תוכלו להכין אותו ולהעצים את ההתרגשות שלו לקראת החגיגה.
  • תדאגו לספר להורי הילדים (בסעיף הקודם) שביום ההולדת יהיה אמן חושים, כך תוכלו להיות בטוחים שכל הילדים המוזמנים יגיעו לאירוע.

אל תתערבו במהלך היום הולדת

אם יש דבר אחד חשוב שכל ילד רוצה שיהיה לו ביום ההולדת שלו (חוץ ממתנות שוות) זו עצמאות. זה לא משנה אם מדובר בילד בן 3,6, או 10. הילד שלכם ירצה לחגוג את יום ההולדת שלו לבד, בלי שתתערבו לו ותגידו לו מה לעשות ואיך לעשות.

לכן, חשוב שתשימו לב שאתם מאפשרים לילד שלכם להיות עצמאי. כמובן שאתם יכולים לעזור לו ברגע שבו מרימים אותו על הכיסא ושרים לו, וברגעים שבהם צריך להביא את העוגה ולגרום לכולם לשיר בקול "יום הולדת שמח", רק שימו לב שאתם עושים זאת בפרופורציה.

 

עוגת יום הולדת