נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לנפוש בחיפה בלי לרוקן את הכיס

נופש זה אחד הדברים לו אנשים מחכים כל השנה.

זה הרגע לנוח, להנות עם המשפחה, החברים או בן הזוג ולרוקן את הראש.

עם זאת, נופש זה לא זול. ועדיין, ישנן אפשרויות לצאת לנופש מבלי לרוקן את הכיס.

אנחנו פה בדיוק בשביל זה! מצאנו את הדרך לנפוש בחיפה מבלי לרוקן את הכיס.

 

היכן ישנים

כשיוצאים לנופש, הדבר שמשפיע בצורה הגדולה ביותר על המחיר שלו הוא המקום בו ישנים. ולכן על החלק הזה צריך להתעכב ולתכנן – כיצד מוצאים מקום לישון שמצד אחד נעים להיות בו ומצד שני חוסכך את הכסף.

האפשרות הטובה ביותר היא שינה במקום כמו דירות נופש בחיפה. דירת נופש חוסכת לכם כסף רב בשתי דרכים. ראשית, השכרת דירה לנופש זולה משמעותית מהשכרת חדר בבית מלון. שנית, כשישנים בדירה, אתם יכולים לבשל לעצמכם את חלק מהארוחות, וכך לא להיות צריכים להוציא כסף רב על מסעדות ובתי קפה.

כך תוכלו להנות מהאיזון של חופשה – מצד אחד להיות בעיר אחרת, לטייל ולבלות, מצד שני לישון בדירה ולחסוך כסף רב שמתבזבז בחופשה.

 

אטרקציות חינמיות

נסו לשלב בנופש שלכם גם אטרקציות חינמיות. היופי בחיפה זה שהיא ליד הים. כך שאתם יכולים ללכת ביום לים, ובלילה להסתובב בטיילת. אלו אטרקציות שלא תוציאו עליהם שקל. יום כזה בחופשה יהיה יום שכל שתשלמו עליו הוא על החדר בו תשנו בלילה ותו לא.

 

אל תוותרו על הגנים הבהאים

הגנים הבאהים זה מקום מעולה לבקר בו בחיפה. זה מקור עליה לרגל שכל אחד שמגיע לחיפה חייב לבקר בו. היופי הוא שללא מדריך הסיור בגנים הבאהים הוא בחינם! כך תוכלו להגיע לפארק, לראות מקום מרהיב מבלי להוציא שקל.

אולם, אם אתם אנשים שאוהבים סיורים והיסטוריה, זה לא המקום לחסוך. שווה להוציא עוד כסף ולא להתבאס שלא חוויתם את המקום כפי שאתם אוהבים לחוות מקומות שכאלו. אם בחרתם להוציא כסף, כנראה שתמצאו מקום אחר בחופשה לחסוך בו ולכן אין כל סיבה לדאגה.

 

אוכל רחוב

בחיפה הרבה מאכלי רחוב מוצלחים, בורקס, פלאפל, פיצה ועוד. תוכלו לבחור באחר ממאכלי הרחוב לארוחת הצהריים כדי לסוך כסף, ולא לבחור באחת ממסעדות היוקרה הפזורות בעיר.

 

בקרו בטבע מסביב

אם אתם מספיקים, זכרו שחיפה נמצאת על הר הכרמל. ליד העיר חיפה נופים מרהיבים עוצרי נשימה. אם אתם באים לנופש באוטו, שווה להתרחק מהעיר יום אחד ולצאת למסלול רגלי. המסלולים מסביב מורכבים מכל הרמות כך שתוכלו להתאים את המסלול לרמתכם.

אם אתם פחות חובבי מסלולים, תוכלו לעשות פיקניק באחד מאתרי הטבע. עצם השהייה בטבע עושה טוב לבני האדם, כך שתוכלו לעשות פיקניק, שלא עולה יותר מדי, ובכל זאת להנות מיום חופשה מוצלח

מיטה זוגית

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות