נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מעצבים משרד?

פתחתם משרד חדש ואתם מצפים ללקוחות הראשונים? עוד לפני כן חשוב לרהט את המשרד ולעצב אותו נכון כדי להלביש אותו להצלחה. במאמר זה נדריך אתכם צעד אחר צעד כיצד לעצב נכון את המשרד שלכם, לחסוך בכסף וליהנות משנים של איכות. בעטרת אונליין תוכלו למצוא את כל מה שהמשרד שלכם זקוק לו במחירים משתלמים במיוחד. 

 

משרד מעוצב להצלחה

כל משרד מוצלח מתחיל מחלל ריק שיש למלא ברהיטים ובאבזור מתאים. לאחר שסיימתם לסייד ולהתקין שטיח או רצפה נאה, הגיע הזמן לקנות ריהוט מתאים. בין אם אתם עובדים לבדכם ובין אם אתם זקוקים לכיסאות וגם שולחנות למספר עובדים, חשוב שתפעלו על פי מספר עקרונות עיצוביים שיעזרו לכם להצליח ולבית העסק לשגשג כדי שתראו ברכה בעמלכם.

משרד מעוצב להצלחה 

איך מעצבים משרד?

עוד בטרם תרכשו ארוניות למשרד וכל ציוד אחר, חשוב לעצור רגע ולהקדיש מחשבה לצרכים ולרצונות שלכם. להלן העקרונות החשובים ביותר אותם עליכם לקחת בחשבון עוד לפני ההזמנה:

  • באיזה תחום אתם עוסקים? אם בחרתם בתחום שבו יוקרתיות, סמכותיות ומכובדות הינו חלק מהמקצוע כגון עורכות דין, הנהלת חשבונות וכדומה, מומלץ להתמקד בצבעים כהים ובסגנון אסטתי ונקי. אין פירוש הדבר שתוציאו סכומי עתק על ריהוט, בהחלט ניתן להשאר בתקציב, אך העדיפו רהיטים בעלי קו עיצוב קלאסי ושמרני. לעומת זאת, אם המקצוע שבו אתם עוסקים הינו יצירתי ומלא דמיון, חשיבה מחוץ לקופסא או מיועד לילדים, חשוב שתבחרו בעיצוב צבעוני ומלא חיים.
  • מה התקציב שלכם? לפני שאתם רצים לקנות את שולחן המנהלים היוקרתי ביותר, חישבו על העתיד, האם תזדקקו לעוד עובדים בקרוב ולכן כדאי להערך מראש ולקנות להם ריהוט שימתין להם בינתיים במחסן, האם תזדקקו למשטחי עבודה גדולים יותר, לחדר ישיבות מרווח יותר, וכן הלאה והלאה כדי שלא תחרגו מהתקציב גם אם הצרכים שלכם יגדלו.
  • איכות לפני הכל – אל תמהרו לרכוש את הרהיטים הזולים ביותר האפשריים, כיוון שבריאותכם ובריאות העובדים לפני הכל. רכישת ריהוט איכותי המחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות ומספק לכם סביבת עבודה בטוחה ונוחה עדיף על חסכון מיידי שיעלה לכם ביוקר בעתיד.
  • מה הטעם והסגנון האישי שלכם? המשרד שאותו אתם מרהטים יהפוך בקרוב להיות ממש כמו בית שני, אתם עומדים לבלות בו שעות ארוכות ולעשות בו את צעדי ההצלחה הראשונים שלכם, לכן חשוב כל כך שתביעו בו את עצמכם, שתרגישו בו בנוח ותקבלו השראה ומעוף רק מלשהות בו.

איך מעצבים משרד

היכן הכי מומלץ לקנות רהיטים למשרד?

בחנות האונליין של עטרת תוכלו למצוא את כל מה שהמשרד שלכם צריך, החל מריהוט למנהלים ולעובדים, עמדות עבודה, פתרונות אחסון, ארונות, שולחנות וכיסאות אורגונומיים, חדרי ישיבות ועוד והכל במחירים מאד משתלמים. כדאי ומומלץ לערוך את כל הקניות במקום אחד וליהנות משירות מעולה ואיכות לאורך שנים.

איך מעצבים משרד