נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תחסכו לירח דבש

אתם יוצאים כבר כמה שנים ועניין הצעת הנישואין היה רק עניין של זמן. האהבה פורחת, הזוגיות בשמיים והנה הגיע הרגע להפוך את כל הדבר הזה לרשמי! הוא כרע ברך, את אמרת כן בהתרגשות, שלחתם תמונות של הטבעת לכולם ועכשיו אתם מתכננים את החתונה שלכם לפרטי פרטים. כחלק מהתכנון אתם כבר חושבים על ירח הדבש שלכם, ודרך כל התכנונים האלו אתם מבינים שאתם עומדים בפני תקופה של הוצאות לא קטנות בכלל. אז כדי לעשות את זה פשוט וקל, בואו נבין איך תחסכו לירח דבש.

 

עם כל ההוצאות, נסו להישאר בשליטה

בארגון החתונה שלכם אתם עומדים לגלות שעבור כל ספק שיש לו קשר לחתונה שלכם, אתם עומדים להיפרד מכמה אלפי שקלים, שלא לדבר על האולם עצמו, שם מדובר על כמה עשרות ומאות אלפי שקלים. בסיכומו של דבר, החתונה היא עניין יקר בפני עצמו, וזה עוד לפני שהגענו להוצאות האחרות שלכם.

אז כמו שלכל ערב שבת יש גם מוצאי שבת, כך גם אחרי כל חתונה מגיע ירח דבש. כדי שתחסכו לירח דבש, אתם צריכים להתחיל לחסוך כבר בשלב החתונה. מה זה אומר? במקום לסגור דיג'יי מומלץ ב-9,000 ש"ח, סגרו דיג'יי מומלץ אחר ב-5,000 ש"ח. זה אפשרי, זה כדאי, וזה בעיקר יחסוך לכם אלפי שקלים שתוכלו להנות מהם אחר כך בירח דבש.

 

כסף שתקבלו מהאורחים הוא לא כסף שאתם חייבים מיד לבזבז

אתם עומדים לקבל הרבה כסף מהאורחים בחתונה. חלקו ישמש לכיסוי הוצאות האירוע, ואת חלקו, ניחשתם נכון, תחסכו לירח דבש! זה שקיבלתם סכומים יפים לא אומר שאתם חייבים מיד לבזבז על קניות חדשות לבית או על בגדים, ואפשר בהחלט להשתמש בחלק ממנו לירח דבש, וחלק ממנו להשאיר בחיסכון לדברים האחרים שתצטרכו בהמשך.

 

איך תחסכו לירח דבש?

דרך נוספת שבאמצעותה תחסכו לירח דבש היא לעבוד קצת יותר קשה. כן, אנחנו בטוחים שנוח לכם להגיע בשעה 10:00 בבוקר למשרד ולעזוב אפילו לא דקה אחרי השעה 19:00, אבל שעות נוספות יכולות בהחלט להשיג לכם עוד קצת כסף זמין לשימוש בירח הדבש שלכם. נסו גם לחשוב אם יש אופציה לבקש העלאה מהבוס, כפינוק לקראת התואר החדש שלכם – נשואים.

 

הר הכסף – אולי מגיע לכם כסף בחזרה?

מכירים את הר הכסף? אם לא, בהחלט הגיע הזמן להכיר. במוסדות השונים של מדינת ישראל מסתובבים לא פחות ממילארדי שקלים שמחכים שהבעלים שלהם יבואו לאסוף אותם בחזרה. המצב הזה קורה בעקבות מעבר דירה, החלפת סוכני ביטוח ועוד, ולכן יש סיכוי סביר שגם אתם נמצאים בין האנשים שמגיע להם לקבל כסף בחזרה, ואם לא תבקשו אותו – אף אחד לא יחזיר לכם אותו מטוב לבו. איך עושים את זה? לחצו וקראו עוד פרטים. מזל טוב!

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות