נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלו הדברים שקיימים בצימר של המילטון בצפת

חולמים על חופשה חלומית בצפון? העיר צפת יכולה לענות על כל הצרכים שלכם, ומעבר.

בין אם אתם מחפשים לברוח קצת מהמציאות היום יומית אל תוך חופשה זוגית ומפנקת, ובין אם אתם משפחה עם ילדים המבקשת לתור את הצפון ואת אתריו המרכזיים, חשוב שתמצאו צימר נוח שיענה על הדרישות שלכם.

הצימרים של המילטון יכולים לענות על כל אלה בצורה הכי מדויקת שאפשר.

 

הכירו את צפת

צפת ידועה כאחת מערי הנופש הפופולריות בישראל. גם חילונים וגם דתיים אוהבים את העיר ואת תחושת הנתק והיציאה מהשגרה הקיימת בה, המאפשרת לחוש בצורה אמיתית את השלווה והשקט שהם מחפשים.

צפת מלאה באפשרויות של אירוח ולינה – מצימרים קטנים, לדירות נופש, ועד למלונות יוקרה מפוארים. הצימר של המילטון בצפת העתיקה הוא צימר מוכר וותיק, הממוקם בלב לבה של העיר העתיקה, אתר התיירות המרכזי והיפה ביותר בצפת.

 

מתחם המילטון – צפת

דמיינו את עצמכם בעיר העתיקה בצפת, בתוך מתחם מעוצב ומרשים מבפנים ומבחוץ, נושמים אוויר הרים צלול…נשמע כמו חלום? זוהי המציאות בהמילטון צפת.

מתחם המילטון מעוצב ומאובזר ברמה הגבוהה ביותר, תוך חשיבה על הפרטים הקטנים, ומספק לאורחיו חוויה צפתית אותנטית ויוצאת דופן. בשילוב של אביזרי אמנות, ומבלי להתפשר על חדשנות, המתחם כולל את כל האמצעים לאירוח מפנק ויוקרתי.

 

מה מחכה לאורחים שלנו

האורחים שלנו נהנים קודם כל משהייה במבנים מעוצבים ומאובזרים, באווירת נופש ייחודית, כאשר כל צימר מאובזר בג'קוזי מפנק, יחד עם מיטות ומזרנים, שתעריכו היטב לאחר יום טיולים ארוך ומפרך.

מיקומו של המתחם בלב העיר העתיקה מאפשר גישה נוחה ומרחק הליכה קצר לכל אתרי התיירות המרכזיים, ובכל חדר אפשר למצוא מכונת קפה נספרסו ובר מים חמים וקרים. עבור אלו השוהים אצלנו בשבת נספק פלטה לחימום האוכל.

ניקיון המקום עומד בראש סדר העדיפויות שלנו, והצימר עובר ניקיון יום יום. כמובן שגם שירות הלקוחות שלנו חשוב לנו, ונשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך, ולהמליץ לכם על אטרקציות מעניינות ומסעדות מעולות.

 

מתחם הצימרים המילטון

המתחם כולל שני צימרים עיקריים – ספיר ונופך. הצימר היוקרתי ביותר שלנו הוא צימר ספיר, הכולל ג'קוזי וסבונים איכותיים, ספה מפנקת, מזרן אורתופדי, וחדר אירוח עם מטבח מאובזר בכל טוב. הצימר מתאים לזוג או לזוג עם ילד.

צימר נופך הוא צימר המיועד למי שרוצה להרגיש כבן מלוכה. הוא בנוי מאבן צפתית ומעוצב בקשתות עתיקות, המעניקות לו מראה צפתי ייחודי. הצימר מתאים לזוג.

 

לסיכום

צפת נהנית מחורף אמיתי, קר ומושלג, וגם מאוויר צונן ונעים בקיץ – מה שהופך אותה למושלמת לנופש לאורך השנה כולה. המגיעים לצפת יכולים ליהנות מטיולים רגליים בהרים סביבה, בקפיצה לכנרת, ובביקור בקברי הצדיקים שבאזור.

בעיר עצמה ישנן גלריות אמנות רבות יחד עם אטרקציות נוספות.

בואו לצפת ותיהנו מחופשה חלומית!

סוויטה

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות