נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אין כמו אירופה בחורף: חמישה דברים שכדאי שתארזו לחופשה באירופה

בילוי בחופשת סקי או בערים הקסומות של אירופה בחורף יכול להיות קסום במיוחד כשאתם לבושים חם. ג'וזף קאופמן, מותג המעילים הידוע, דואג לכם לחורף חם ונעים גם באירופה הקפואה ומאפשר לכם ליהנות מפעילות ספורטיבית או מסיורים רומנטיים כשאתם עטופים בחום וברכות נפלאה. 

 

ג'וזף קאופמן

מותג המעילים ג'וזף קאופמן מעילים דואג לכם כבר למעלה מעשרים שנה לחורף חם ונעים. המעילים, הביגוד התרמי והאביזרים המשלימים מתאימים לכל מי שמעוניין לעסוק בספורט, בפעילות מבצעית ובעבודה בתנאי מזג אויר קשים. המעילים מיוצרים מבדים איכותיים בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכם לשמור על חום הגוף אך לנוע בחופשיות רבה. המעילים קלי המשקל אינם מכבידים אך שומרים עליכם יבשים, חמימים ובטוחים גם במזג אויר קר וגשום במיוחד.

ג'וזף קאופמן

חמישה דברים לארוז לחופשה באירופה

רבים בוחרים לטייל באירופה דווקא בחורף כשהטמפרטורות צונחות אל מתחת לאפס והכל מסביב מושלג. הקסם שבחורף מושך רבים לבקר בבירות כגון מוסקבה, פריז, פראג ובודפשט. גם חבילות הסקי המוזלות מושכים רבים לנסות את הספורט הלבן והמיוחד הזה בלב הנוף הפראי ועוצר הנשימה של האלפים. אבל החורף באירופה אינו דומה כלל וכלל לחורף הישראלי, הטמרפרטורות הנמוכות, בעיקר בלילה, עשויות לצנוח עד עשר עד חמש עשרה מעלות. זה לא מזג אויר שניתן להסתובב בו רק עם קפוצ'ון. על מנת לטוס לאירופה עליכם להיות לבושים היטב. להלן חמישה פריטים שכדאי שתקחו איתכם כדי להמנע מקניות מיותרות ויקרות בחו"ל שיבזבזו לכם הרבה זמן וכסף:

  • מעיל פליז דו צדדי PRO-X:  מעיל מושלם שיעזור לכם לארוז חכם, המעיל הדו צדדי מאפשר לכם לגוון את צבעיו כדי להתאים לכל בגד וכך תוכלו לקחת שני מעילים במעיל אחד! המעיל מיועד לאיזורים קרירים, קל משקל וגמיש לחופש תנועה מלא.

 

  • חולצת פולרפליז: החולצה שמתאימה לכל דבר, מתחת למעיל או לבד, לפעילות ספורטיבית או לסיור מודרך במוזיאון. מחממת ונעימה במיוחד. כמו כן, בד הפליז ידוע ביכולתו להתכבס בקלות ולהתייבש במהירות, כך שתוכלו לכבסו בערב ובבוקר הוא יהיה מוכן ליום טיול חדש.

 

  • חולצת דרי פיט: החולצה מנדפת הזיעה מתאימה במיוחד לפעילות ספורטיבית, אבל לא רק, היא משמשת גם כחולצת בסיס מתחת ללבוש החם ושומרת על חום הגוף ללא הזעה.

 

  • כובע פליז וכפפות פליז: רבים מופתעים לגלות בביקורם הראשון בחורף האירופאי עד כמה מהר קופאות להם האצבעות. כדי שזה לא יקרה לכם, הביאו איתכם את כפפות הפליז האטומות למים והגנו היטב גם על הראש ועל האוזניים מפני הקור.

חמישה דברים לארוז לחופשה באירופה

לסיכום

באתר של ג'וזף קאופמן תוכלו להזמין לעצמכם במהירות ובנוחות את כל מה שתזקקו לו לטיול הבא שלכם לאירופה בחורף, מעילים, פליזים, חולצות תרמיות, אקססוריז ועוד באיכות מדהימה ובמחירים משתלמים במיוחד.

אין כמו אירופה בחורף: חמישה דברים שכדאי שתארזו לחופשה באירופה