נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה מוצאים צימרים מומלצים בצפון?

מי לא אוהב לצאת לחופשה מפנקת בצימר מהודר באזור הצפון הירוק והיפה? במדינת ישראל של 2022 ישנו מגוון עצום של צימרים בכל רחבי הארץ, ברמות פינוק שונות, ברמות מחיר שונות וברמות שירות שונות. כל אחד יכול להתאים לעצמו את האזור האהוב עליו, המיקום האהוב עליו, העיצוב האהוב עליו וכל דבר נוסף שמייצר עבורו חוויית נופש אולטימטיבית. אולם, איפה מוצאים צימרים מומלצים בצפון? הרי כל אחד יכול לכתוב על הצימר שלו מה שהוא רוצה, ורובינו כבר למדנו שתמונות לא תמיד תואמות את המציאות. הצעות לפתרונות טובים, במאמר הבא.

 

מאגר מידע למומלצים

מספר יזמים המבינים דבר או שניים בתחום תיירות הפנים, ובניהם טלחופש העלו אתרים בהם מידע נרחב אודות צימרים ומלונות בכל רחבי הארץ. מרבית האתרים הללו מחולקים לאזורים בישראל ולפיכך, קל מאוד לאתר צימר או מלון באזור המועדף עליכם. חלק מהאתרים החליט לכלול אך ורק מקומות אירוח שעומדים בסטנדרטים גבוהים של אירוח או לחלופין, בסטנדרט מינימלי של אירוח, תוך עמידה ברמת אירוח איכותית, שמורה ואסתטית. אתרים אלה מאפשרים חיפוש צימר על פי רמת האירוח או על פי רמת המחיר של המקום.

 

הצפון היפה

מאז ומעולם, אזור צפון הארץ, ידוע ביופיו הירוק, במרחבי הטבע הפתוחים ויפים למראה ובאופן כללי, בנופים ייחודיים של טבע עוצר נשימה כגון: הרים, מפלים, נהרות ונחלים. בהתאם לכך, צימרים בצפון הינם בעלי ביקוש מאוד גבוה, כמעט בכל עונות השנה. בשנים האחרונות הוקמו מתחמי אירוח רבים בצפון וזאת לאור הביקוש, אמנם חלקם ספגו מכה קשה בתקופת הקורונה אולם, מרביתם שרדו זאת והם מציעים את מתחמיהם במחירים המאפשרים לאנשים רבים להגיע וליהנות מהם.

 

טרנד מתפתח

מתחמי הצימרים החדשים מציעים רעיון אירוח חדש, וילה גדולה ומרווחת, המתאימה למספר משפחות. מדובר בטרנד מתפתח שניתן למצא בעיקר באזור הצפון אך אט אט מתפשט גם לאזורים אחרים. שתיים שלוש משפחות, שוכרות וילת אירוח אחת שבדרך כלל כוללת מתחם בריכה גדול ונעים, מטבח משותף, סלון משותף ומספר חדרי שינה נוחים ומרווחים. מדובר בטרנד המאפשר לנופש לצאת לחופשה עם כל המשפחה המורחבת, ליהנות מפינוקים של וילה מפוארת בדרך כלל, במחיר שאינו קורע את הכיס. האתרים המציעים צימרים הכילו את וילות האירוח באתריהם וחלקם אף ייחד אותם בקטגוריה נפרדת של וילות לאירוח. גם באתר טלחופש תמצאו קטגוריה ענפה של וילות לאירוח ברמה גבוהה.

 

מחר המבול

שלוש השנים האחרונות היו קשות מאוד לכל העוסקים בתחום התיירות והאירוח בשל מגיפת הקורונה, והמגבלות שהגיעו עמה. לכן, אנשים רבים, לאחר שתפוצת המחלה ירדה משמעותית, החליטו לנצל את הרגע, לצאת לנופש וניתן לומר שזה עדין המצב. אי לכך, הנוכחות של צימרים, וילות ומלונות באתרים שמוכרים שירותי אירוח היא הכרחית, ומקדמת מאוד את עסקיהם. לאור התחרות הגדולה באזור הצפון, חשוב לחשוף את הצימרים באמצעות אתרים אלה. שנהנה כולנו משקט ונופש בצפון השקט והיפה של מדינתנו.

מיטה זוגית

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות