נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אני מגיע עם קבוצה מחול – האם משתלם לי להשכיר וילה?

אירוח קבוצות מחו"ל לא חייב להיות כרוך בהוצאות על בית מלון יוקרתי או מצד שני בסיטואציה בה משכנים את הקבוצה במקום שלא ירשים אותה. האם משתלם להשכיר וילה לאורחים מחו"ל? על כך במאמר הבא.

 

היתרונות של וילה להשכרה לקבוצה מחו"ל

בין אם אתה אדם פרטי המגיע עם קבוצה קטנה מחו"ל ובין אם מדריך שצריך למצוא מקום לינה ברמה גבוהה, וילה להשכרה היא הפתרון האולטימטיבי בשבילך. בווילה להשכרה לא תצטרך לשעשע את האורחים.

הווילה מספקת אטרקציות כמו בריכה, ג'קוזי, פינות ישיבה, מיטות שיזוף, ערכת קריוקי, מערכת הגברה, משחקי מחשב, מסך, מקרן, משחקי שולחן שונים, מטבח מאובזר עם מכשירי חשמל וכלי אוכל, חדרי שינה נקיים, חדרי אמבטיה מפוארים, סלון מרווח, מיזוג אוויר וכיוצא בזה.

האורחים מחו"ל ייהנו מהנוף המרהיב הנשקף מהווילה, מהטיולים שניתן לערוך בסביבה שלה ובעיקר מהפאן שהיא מציעה. הם לא ירצו לצאת מהווילה המפנקת ויחוו חוויה נעימה בחופשה שלהם עליה לא יפסיקו לדבר לזמן ארוך. בנוסף, הם יוכלו להשתכר, לרקוד עד אור הבוקר ולהרעיש מבלי לחשוש שיפריעו למישהו.

 

ההבדל בין וילה להשכרה לבין מלון

קבוצה מחו"ל תתרשם הרבה יותר מווילה בצפון, בדרום או במרכז הארץ מאשר ממלון. אומנם בווילה אין חדרנית שתציע להם את המיטות ותנקה את חדר האמבטיה ואין חדר אוכל שבו יגישו בופה לארוחת הבוקר, אך יש פרטיות שהיא שווה הכל.

כל הווילה תעמוד לרשותם והם יוכלו לשוטט בכל החללים שלה מבלי לחשוש שיפריעו לאורחים האחרים כמו בבית מלון. מומלץ לבחור בווילה הנושקת לים או בטבע כדי שתהיה לקבוצה אופציה ליהנות מהנוף ולטייל באזור. הבדל נוסף בין וילה לבית מלון ואולי המשמעותי ביותר הוא המחיר.

השכרת וילה במחיר של 1,500 ₪ למשל עבור 10 אנשים תעלה הרבה פחות מאשר חדרים בבית מלון. אם בבית מלון של 4-5 כוכבים זוג משלם כ-500 ₪ ללילה, בווילה המחיר מתחלק בין כולם ולכן הוא זול יותר. לפיכך, משתלם יותר להשכיר וילה מאשר חדרים בבית מלון.

 

כיצד בוחרים וילה לקבוצה מחו"ל?

אם אתה מגיע עם קבוצה מחו"ל תוכל כבר בחו"ל לבדוק את ההיצע של הווילות להשכרה באמצעות הקישור https://www.villaonline.co.il שיספק לך מידע על וילות ברמות שונות. תוכל לצפות בתמונות, לבדוק מה הווילה כוללת, מה מחירה ולהתרשם מההמלצות של הגולשים עליה.

התמקד במספר האנשים בקבוצה, בתקציב ובגודל הרצוי של הווילה. תוכל לבחור בין וילה פשוטה לווילה יוקרתית עם או בלי בריכה בהתאם לתקציב שלך. כמו כן, חשוב לבחור באזור אטרקטיבי מבחינת טיולים או באזור מרכזי בהתאם לצרכים שלך. ככל שתדע מה אתה מחפש כך תוכל לסנן את תוצאות החיפוש ולהתמקד בווילות המותאמות למטרה ולטעם שלך ושל הקבוצה.

וילה מוכנה לקבוצה מחול

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות