נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באיזו עונה מומלץ לבקר בבורג' חליפה?

אל תתנו למזג האוויר להרוס לכם, את היעד הזה לא תרצו לפספס: בורג' חליפה מחזיק בשיאים עולמיים כמבנה, בניין, גורד שחקים ומגדל הגבוה ביותר

בעולם ובעל מספר הקומות המרבי (מתנשא לגובה של 828 מטר ומכיל 163 קומות!).

לכן אין זה פלא, שהוא מהיעדים הפופולריים בקרב תיירי דובאי. מתי הכי כדאי להגיע לאתר המרשים כדי ליהנות בנוחות מיופיו?

 

זה הזמן לטוס

בשנת 2020 בתמיכה ותיווך של ארה"ב, תחת מטרייה של "הסדרת היחסים הדיפלומטיים", נחתם לו הסכם איחוד האמירויות הערביות – ישראל. בינתיים, אנחנו חיכינו שמציאות הקורונה תמוגר והשמיים יפתחו שוב לטיסות. עכשיו נדמה שזהו הזמן המושלם לחגוג את ההסכם שהושג ולנצל זאת כדי לטוס לארץ המיוחדת הזו וליהנות מטובה (לא שבאמת צריך תירוץ, כן?). איחוד האמירויות הינה מן המדינות העשירות בעולם, אך גם היא, כמו שאר מדינות המזרח התיכון, מתמודדת עם מזג אוויר מדברי.


סבלנות (או: שׁוואיה שׁוואיה)

בדיקת תנאי מזג האוויר היא פרמטר חשוב שיש להתחשב בו טרם בחירת יעד ורכישת כרטיסים. אולי יש מקומות שבהם המזג לא משפיע במיוחד על חווית הטיול, אך באיחוד האמירויות זה משנה מאוד בייחוד במקום כמו בורג' ח'ליפה בדובאי בפרט: מפאת גובהו, ניתן ליהנות בעת הביקור בו מתצפית מרשימה במיוחד המשקיפה לנוף מקיף ועוצר נשימה. הראות משתנה בצורה חדה לפי משתנים שונים ובהם, איך לא, תנאי מזג אוויר שונים. כמובן שבעת ראות לקויה חוויית התצפית נפגעת. בנוסף, תכניות נוטות להשתנות לפי "חסדי" מזג האוויר (מדלגים על אתרים או מתעכבים בהם).

 

הזמן האידיאלי

בעונת הקיץ מזג האוויר מאתגר במיוחד. אם אתם חפצים בחופשה בסגנון "בטן-גב", יכול להיות שהאקלים דווקא מסתדר נפלא עם התוכניות שלכם! במידה וחשבתם לטייל, לסייר, לתייר.. תחשבו שוב: דמיינו את אילת בשיא הקיץ ותוסיפו שרב, עומסי חום כבדים ודרישות צניעות לא מתפשרות הקוראות לכבד את תושבי המקום ואמונתם. זה לא בלתי אפשרי לטייל שם בקיץ, אבל זה בהחלט קשה יותר ולא מומלץ לאנשים הנוטים לסבול מחום. לעומת זאת, בעונת החורף מזג האוויר מתאזן ומאפשר לטייל בכיף. עם זאת, יש לקחת בחשבון – מרבית המטיילים מעדיפים לתייר במזג אוויר נעים ולכן בעונה זו, האתרים הרבה יותר הומים וצפופים וייתכן שבחלקם תאלצו להזמין כרטיסים מראש.



לסיכום,

לא משנה באיזו עונה תחליטו לטוס לנפוש בבורג' ח'ליפה בדובאי, אתם כמעט בוודאות מסודרים. לעומת זאת, אם תחליטו לטוס על מנת לטייל שם – מזג האוויר הוא משתנה משמעותי שיכול להשפיע המון על החוויה שלכם (גם מבחינה אישית, גם מבחינת הספק וקצב וגם מבחינת ראות), לכן יש להתייחס אליו בכובד ראש. פייסטה תיירות עושים לכם "חיים קלים" ואוספים במיוחד בשבילכם את כל המידע הרלוונטי (מדריך מלא ומגוון שירותים שימושיים) להשלמת חוויה מושלמת!

 

המגדל הגבוה בעולם

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות