נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באילו יעדים אקזוטיים משתלם לעבוד

החלום שלכם הוא לעבוד בחודשי הקיץ בחו"ל וליהנות גם מטיולים במדינות אטרקטיביות? המאמר יפרט באילו יעדים אקזוטיים משתלם לעבוד.

 

אירופה או ארצות הברית?

כאשר מתלבטים בין אירופה לארצות הברית צריך לוודא ראשית שיש לכם דרכון זר או ויזת שהייה ל-3 חודשים שהיא למעשה ויזת תייר או ויזת סטודנט. חוץ מזה השיקולים צריכים להיות מתאימים לכם. האם אתם רוצים לטוס שעות ארוכות לארצות הברית, קנדה או אוסטרליה או תסתפקו בטיסה קצרה למדינות כמו גרמניה, אנגליה או בלגיה על מנת לטייל ולעבוד. שיקול שני הוא תחום העבודה בה אתם רוצים לעסוק ומידת הניסיון שלכם. בארצות הברית למשל תמצאו שכדי לעבוד בתחום ההייטק תצטרכו תואר אקדמאי ובלי ניסיון תוכלו לעבוד במכירות על עגלות, כאופר, נהגי מוניות או לימוזינות וכיוצא בזה. דוגמה נוספת היא הסטודנטים שלומדים באירופה ובקיץ מחפשים עבודה זמנית על מנת לכלכל את עצמם ולטייל. עבודות בתחום התיירות לקבוצות ישראליות יכולות להיות פתרון לרווח טוב.

 

לעבוד ולטייל בקנדה

אחת המדינות הפופולריות לטיולים היא קנדה. גם שם ניתן לעבוד בעגלות ולהרוויח לא מעט בחודשי הקיץ. מדובר על קהל יעד נוח ונעים, רמת חיים גבוהה ואופציה לרילוקיישן בעתיד. קנדה קולטת אליה מהגרים ולכן ישראלים רבים מוצאים עבודות שונות בין טיול למפלי הניאגרה לבין טיול להרי הרוקי הקנדיים שמהווים יעדים אקזוטיים לא פחות ממקומות אחרים.

 

טיול ועבודה בדרום אפריקה

ישנם גופים רבים המאפשרים לעבוד בהתנדבות כתרומה לקהילה ולטייל ביבשת אפריקה. ביחד עם זאת, בדרום אפריקה תוכלו למצוא עבודה עם שכר לצידה וליהנות מטיול ביעד אקזוטי. בחודשי הקיץ קריר באזור זה ואין צורך בדרכון זר על מנת לעבוד שם. כך תוכלו להכיר את המקומיים, לחוות חוויות ולהתעשר מבחינת הידע והניסיון שלכם.

 

אוסטרליה האקזוטית

טיול באוסטרליה הוא טיול ארוך מאחר שיש הרבה מה לראות ביבשת. מדובר על אזור הניחן באוצרות טבע, מעולה לצוללנים וגולשים, עם אוכלוסייה מסבירת פנים, בעלי חיים טיפוסיים ומסלולי טבע מאתגרים. ברוב חודשי השנה יש מזג אוויר נוח ביעד וניתן לעבוד בעבודות מגוונות ולטייל. לאחר הפקת אשרת עבודה ניתן לעבוד בחוות חקלאיות במדינה, בגני החיות, מכירות מדלת לדלת, עגלות בקניונים או בטיפול בילדים. על מנת לקבל סיוע ומידע נוסף פנו לאתר המדור – עבודה בחו"ל.

 

לעבוד בחקלאות בניו זילנד

טיול אחרי צבא בניו זילנד יאפשר לכם לראות הכול, לחוות חוויות ולשלב עבודה שתממן את הטיול שלכם. מדובר על יעד אקזוטי ביותר עם בעלי חיים ייחודיים, צמחייה שלא ראיתם בשום מקום אחר ואנשים חברותיים. עבודה בחוות חקלאיות או עבודה עם בעלי חיים תעניק לכם הזדמנות להרחיב אופקים ולהרוויח לא רע. רבים מהישראלים אינם חוששים מעבודת כפיים בין אם מדובר על קטיף ובין אם על טיפול בזנים נכחדים של בעלי חיים. כך תוכלו להכיר גם את הצדדים הכפריים של ניו זילנד.

שטרות

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות