נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בואו לאילת: המדריך המלא למטייל באילת

אילת, עיר החוף המפורסמת קוראת למטיילים מכל העולם לנופש הכולל: חווית צלילה, מסיבות, פעילויות בנוף מדברי, אטרקציות ומופעי בידור. העיר אילת שוכנת לחוף ים סוף בסמוך טאבה המצרית ולעקבה הירדנית. הטמפרטורות הגבוהות השוררות בעיר לאורך כל ימות השנה מזמינות תיירים מכל העולם לנופש שטוף שמש.

אילת, כעיר פטורה ממס מעודדת תיירות ושופינג ומציעה מחירים נמוכים בהשוואה לקניה בערים אחרות בארץ. מתכננים טיול לאילת? עצרו, הפוסט הבא יוכל לתת לכם מידע רלוונטי טרום טיול לאילת.

 

סקירה על אפשרויות בילוי ונופש באילת

אילת מציעה מגוון בתי מלון על קו החוף, חופי ים, מסעדות ואתרי בילוי. העיר מכילה גם אטרקציות מפורסמות כגון: המצפה התת-ימי, שמורת האלמוגים ועוד. העיר מציעה סוגים שונים של ספורט ימי, מסלולים רגליים, מסלולי ג'יפים בשמורת הרי אילת, טיולי ג'יפים במדבר ופעילויות שונות.

אילת מהווה עיירת נופש גדולה שבה יותר מ-8,000 חדרי לינה. מרבית האוכלוסייה באילת מתפרנסת מתיירות. הכירו את עיר החוף האטרקטיבית.

נוסעים לאילת

מדריך התמצאות למטייל באילת

  • 2 קילומטרים של אזור החוף הצפוני הם מרכז בתי המלון באילת. בלב הטיילת באילת ממוקמים מלונות אסטרל אילת.
  • אזור החוף הדרומי באילת נקרא גם חוף האלמוגים. אזור זה כולל שמורת שוניות אלמוגים – אתר תיירות מפורסם המזוהה עם אילת כעיר תיירות.
  • חופי רחצה ציבוריים, אתרי צלילה מעולים ומספר רב של אכסניות ומלונות מאפיינים גם הם את העיר החופית הקסומה.
  • בין אזור החוף הצפוני לחוף האלמוגים שוכן הנמל.

 

נקודות עניין באילת

כל עיר תיירותית בעולם מכילה מוקדי עניין שאסור להחמיץ בביקור בה: ארמון המלכה בלונדון, מגדל פיזה באיטליה, מגדל אייפל בפריז וכיוצא בזאת. בביקור באילת חשוב שלא להחמיץ ביקור במספר אתרים חשובים:

 

ריף הדולפינים

ריף הדולפינים הוא אתר המקיים מפגש אינטראקטיבי של דולפינים ומבקרים. ניתן לבצע את המפגש בצורת צפייה מהחוף, צלילה או שחייה לצד הדולפינים.

נוסעים לאילת

המצפה התת ימי

אטרקציה פופולרית. המצפה התת ימי שוכן במרכזה של שמורת טבע, בתוך שונית האלמוגים. האתר מזוהה עם מגדל תצפית לבן ממנו ניתן לצפות בסביבה הימית המרתקת ובחיים המתקיימים בשונית, מתחת למים. במקום: אקווריומים שונים, בריכת כרישים ענקית וסימולטור (אושנריום) באמצעותו ניתן לחוות אפשרויות צפייה בסרטונים על השונית בפרט ועל ים סוף בכלל.

 

הגן הבוטני

באילת גן בוטני המהווה נווה מדבר מלאכותי קסום. באתר הבוטני למעלה מאלף מיני צמחים ועצים. חוויה מרגשת לחובבי בוטניקה וטבע.

 

מטיילים באילת? עוד אתרים שחשוב לטייל בהם

באילת קיים גם מוזיאון קרח אומנותי בשם: אייס ספייס, מרכז צפרות, מוזיאון היסטורי: "מוזיאון אילת עירי", חוות גמלים, אתר לאומי: "אום רשרש" המכיל את האנדרטה המפורסמת: "דגל דיו" ועוד. אילת מזמינה לחוות נופש תיירותי איכותי כאן בארץ, עם כל מה שיש לחו"ל להציע.

נוסעים לאילת

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים