נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה ביטוח מכסה גם קורונה?

שלוש השנים האחרונות טרפו את הקלפים בנוגע לכמעט כל תחום בחיינו. מגפת הקורונה שינתה את איך שאנחנו עובדים, כיצד אנחנו מבלים, השפיע על הכלכלה שלנו, על אורך החיים שלנו, על הדרך בה אנו צורכים דברים, וכן, בוודאי שגם על איך אנחנו מטיילים. ואחרי כמעט שנתיים של מדיניות שמיים סגורים, הטיולים והטיסות סוף סוף חזרו לחיינו. אך איך נבטח את עצמנו כראוי, כשהמגיפה עדיין בחוץ? ואיזה ביטוח מטפל ודואג גם לענייני הקורונה? בואו נראה.

 

הולכים על בטוח, משווים, ורק אז רוכשים

חברות הביטוח מתרבות מיום ליום, והפוליסות והאפשרויות יכולות לגמרי לבלבל את כל מי שינסה להתעמק. מה עושים? נכנסים לפלא שנקרא ביטוחו"ל בקליק שהוא מעין מחשבון משוכלל (אך פשוט וקל להפעלה! אל חשש), שמשקלל את כל הנתונים והפרטים הקשורים לטיסה ולטיול שלכם, כמו גם למצבכם הבריאותי, לכבודה שלכם, וכן הלאה – ומציע לכם לפי כל הנתונים הנ"ל את הביטוח הכי משתלם, בחברה המוצלחת והמתאימה לכם! חוסך כאב ראש ושיטוט מיותר במרחבי המרשתת, ומסדר לכם ביטוח – בקליק!

 

יד על הדופק

לצערנו, הקורונה עדיין עושה שמות ביומיום שלנו, וגם אם הנוכחות שלה הצטמצמה, היא עדיין קיימת, והיא עדיין מסבכת לנו את החיים… ההמלצה שלנו, היא לבדוק מראש את כל הנהלים והחוקים הקשורים לקורונה, במקום אליו אתם נוסעים, וגם בדרך לשם.

האם חברת התעופה בה תטוסו עדיין דורשת לשים מסיכה לאורך כל הטיסה? מה המדיניות לגבי בידודים? באיזו מדינה יידרש מכם לעשות בדיקה בשדה התעופה ואלו מדינות מאפשרות כניסה גם ללא מחוסנים? עשו את שיעורי הבית שלכם, כדי שלא תתקעו חלילה בסיטואציה לא נעימה בארץ זרה…

 

העיקר הבריאות

סעיף המתייחס לקורונה בתוך הביטוח הכללי שלכם לחו"ל הוא חשוב מאין כמוהו. למה? כי קורונה עלולה להשבית אתכם לחלוטין, לזמן ארוך, במדינה זרה. מעבר לטיפול הרפואי, שבמדינות רבות עלול לעלות לכם כסף רב אם וחלילה אינכם מבוטחים, ישנם עוד כמה דברים שחשוב להביא בחשבון. חברת פספורטקארד, למשל, מציעה ביטוח לחו"ל עם כיסוי קורונה, המבטיח להשלים עבורכם את התשלום אם ובמקרה תזדקקו לימי בידוד מרובים – ובעצם דואגת לכסות את עלות המלון שבו תשהו בזמן הבידוד.

חשוב גם לבדוק את תנאי ביטול הנסיעה, במקרה של הידבקות, ולראות אלו מהחברות מבטיחות כיסוי גם במקרה כזה. שימו לב שחברות הביטוח מעדכנות את עצמן כל הזמן לאור השינויים והמדיניות בכל מדינה, וגם המחירים עולים בהתאם. אבל עם הבריאות, כמו שאומרים, לא מתעסקים…

אין שום סיבה שהנגיף הנורא יהרוס לכם את הטיול. הרי חיכיתם כל כך הרבה זמן, ובין סגר לסגר תכננתם ושכללתם את הטיול העתידי שלכם לכדי שלמות. ולא חבל לא לבטח את עצמכם, למצוא את עצמכם מרותקים למיטה בארץ אחרת, ובנוסף לדכדוך ולתחושה הרעה, גם לצבור חור לא קטן בכיס? ביטוח עם כיסוי קורונה ימנע מכם להגיע למצב שכזה. 

הביטוח מכסה גם את הקורונה