נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בקמפינג הקרוב תהיו חכמים יותר – 3 דברים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

אומרים שכשמדובר בקמפינג, אפשר לחלק את האנשים בעולם ל – 2. אלו שלא מסוגלים לחשוב בכלל על יציאה לטבע ולינה בחוץ ואלו שחיים את התחום ויודעים איך לסדר את הקמפינג שלהם על הצד הטוב ביותר. אין זה משנה מי אתם מבין השניים, עליכם לקרוא את המדריך הנוכחי בכל זאת ולהכיר את 3 הדברים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר בקמפינג הבא שתערכו.

 

תכירו את האנשים שגרמו לנו לכתוב את המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שחזרנו מטיול קצר בטבע. כמידי חודש, אנו יוצאים אל גדת נחל בצפון הארץ במטרה לנקות את הראש. ראוי לציין כי מדובר בגיחה קצרה, כזו שלא מצריכה שינה במקום. בטיול האחרון שלנו יצא לנו לפגוש משפחה צעירה שהגיעה למקום עם 3 ילדים. מהרגע שהגענו למקום, הילדים התלוננו ללא הפסקה וציינו בפני ההורים שלהם את כל החסרונות של הטיול. כששמענו את הרשימה הארוכה, החלטנו לכתוב אותה ולנסות להבין מה היה יכול לשפר להם את החוויה. הדבר גרם לנו להגיע למסקנות שונות שיוצגו בפניכם ממש עכשיו ויגרמו לכם להבין איך תוכלו לצאת חכמים יותר ולהביא לקמפינג מהנה.

 

הדבר ה – 1 שיהפוך את החיים שלכם לקלים יותר

הדבר הראשון שיהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים זה קודם כל גנרטור. נציין בפניכם כי בחרנו להציג אותו תחילה בגלל שרוב הדברים שהופיעו ברשימה שכתבנו הצריכו שימוש בחשמל, למשל:

  • אפשרות הטענה לפלאפון
  • תאורה שתאפשר לשבת בנוחות בשעות הערב ולאכול ארוחה משותפת
  • כירה חשמלית

 

הדבר ה – 2 שיהפוך את החיים שלכם לקלים יותר

הדבר השני יכול להפוך את הקמפינג שלכם להרבה יותר מהנה. במקום שתמצאו את עצמכם מלאים בעקיצות לאחר לילה ללא שינה, אתם צריכים להביא אתכם כילה. כזו שתשמור עליכם במהלך הלילה מפני מזיקים שונים.

 

הדבר ה – 3 שיהפוך את החיים שלכם לקלים יותר

אי אפשר לכתוב מדריך על חיים קלים יותר בקמפינג ולא לציין את המזרן. אתם וודאי מבינים שהילדים ששהו באוהל לידנו התלוננו ללא הפסקה על כאבי גב בעקבות שינה לא טובה. האמת, אפשר להבין אותם. הם הגיעו לקמפינג שנמשך כמה לילות, אז הגיוני שיכאב להם הגב כשהם ישנים על אדמה חשופה כשמכסה אותם רק שק שינה. אז תעשו לעצמכם ולילדים שלכם טובה ותדאגו להם למזרונים. אלו לא חייבים להיות מזרונים עבים, אפשר גם דקים ופשוטים שמתאימים ללינה בשטח.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להפוך את החיים שלכם לקלים יותר כשאתם יוצאים לקמפינג. אנו רוצים להודות בהזדמנות זו למשפחה ששהתה באוהל לידנו. שכן, המדריך הנוכחי נכתב בזכות הילדים שלהם והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא בקרב משפחות נוספות.

לינה בשטח

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות