נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גן עדן עלי אדמות – 3 טיפים לטיול בסיישל

אז לכל מי שנפתח לו על סיישל אחרי ירח הדבש המפנק של מעיין ועומרי מחתונה ממבט ראשון, או סתם לאלו שהגיעו במקרה, איי סיישל הם החופשה המושלמת עבורכם. משפחות, זוגות ואפילו תרמילאים, סיישל, המורכבת מ – 116 איים ושוכנת בלב האוקיינוס ההודי היא חוויה אטרקטיבית, עוצרת נשימה ורומנטית יותר מהרבה מקומות בעולם. כבר נמאס מזקינטוס, מאליה ואיביזה. בואו לגלות עולם.

 

סיי מה? 

סיישל הינה מדינה באפריקה המורכבת מ –  116 איים ושוכנת בלב האוקיינוס ההודי. עיר הבירה היא ויקטוריה והדגל צבעוני ונראה כמו קשת בענן. רוב האיים אינם מיושבים בגלל תוואי השטח הבעייתי אשר עשוי מאבני גרניט או אלמוגים. איים אחדים בסיישל הוכרזו כשמורות טבע בזכות הצמחייה ובעלי החיים הנדירים אשר מתגוררים באיים ולא נמצאים באף מקום אחר בעולם.

צבי הענק ועצי הדקל שאולי כבר הספקתם לשמוע עליהם בנשיונאל ג'אוגרפיק, הן הדוגמאות המפורסמות ביותר של בתי הגידול ובעלי החיים הנדירים הנמצאים במדינה. 

 

כמה דברים שחשוב לדעת או בקיצור – 3 טיפים לטיול בסיישל

חשוב לדעת כמה דברים לפני שקונים כרטיס טיסה ומקווים לטוב. בניגוד ליוון או לאירופה שם ביקרנו פעמים רבות ואנו מבוטחים עבור כל הבעיות האפשריות, סיישל הינה מדינה ביבשת אפריקה ולא כדי להקל ראש בכל הקשור לתכנון הנסיעה.

איי סיישל כל המידע שצריך במקום אחד. 

 

מתי לטוס?

מדובר באי טרופי עם מזג – אוויר נעים ואפשר לטוס לאיי סיישל בכל ימות השנה, תלוי מה מתחשק לכם לעשות ואיך תרצו שתראה החופשה שלכם. החודשים הטובים ביותר לטוס לסיישל הם בין דצמבר עד אפריל מכיוון שמזג האוויר חם יותר ומתאים יותר לסוג החופשה. בשאר ימות השנה נושבות רוחות "נעימות" או שהטמפרטורה מעט קרירה ולא משתנה יותר מידי. 

 

116 איים? איך בוחרים?

אז בניגוד למדינות רבות בעולם, דווקא עיר הבירה ויקטוריה נחשבת לפחות מתויירת ואטרקטיבית. האיים המפורסמים והעמוסים ביותר הינם מאהה, פראלין ולה דיג. נמל התעופה אשר נמצא באי מאהה יאפשר לכם (אם יש לכם מספיק זמן) לבקר בשלושת האיים וליהנות מכל העוגה. 

 

צבי הענק ועצי הדקל

בסיישל ישנו מספר בלתי נלאה של שמורת טבע אך רק שתיים מהן הוכרזו כאתרי מורשת עולמית על ידי אונסק"ו. האתר הראשון הוא אלדברה, שמורת האלמוגים משמשת כבית גידול מושלם עבור צבי ענק מקסימים. השמורה השנייה נקראת וולה דל מאי, שמורת הטבע המתגאה בעצי דקל נדירים מאוד – "קוקוס הים" שזרעיהם הינם הגדולים בעולם.

 

לסיכום

איי סיישל הינם קבוצת איים מקסימים וטרופיים שיכבשו אתכם ברגע שכף רגלכם תנחת על אדמתם החמימה והחולית שכנראה לא תרצו לעזוב לעולם. חשוב לזכור שמדובר במדינה באפריקה השוכנת בלב האוקיינוס, ולכן חשוב לתכנן את הטיול על פי האטרקציות שתרצו לחוות והדברים שתרצו לראות ולא בהכרח על פי עונת התיירות. המון בהצלחה וחופשה נעימה. 

גן עדן עלי אדמות

  

 

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים