נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 דברים שצריך לעשות לפני טיול למקסיקו

ים כחול, חופים לבנים ופסגות הרים טבולות בשלג – המגוון הגיאוגרפי של מקסיקו הוא בלתי נתפס.

תוסיפו לזה תרבות ססגונית, היסטוריה עשירה ומחירים נוחים במיוחד, וקיבלתם את אחד מיעדי הטיולים הפופולריים ביותר.

אם החלטתם לטוס למקסיקו, יש כמה דברים שחשוב שתעשו לפני, אספנו לכם אותם בכתבה הבאה.

 

קודם כל – קבלו החלטות

שטחה של מקסיקו גדול פי 100 משטח מדינת ישראל. לא רק ששטחה של מקסיקו גדול, אלא יש בה תרבות מגוונת המתאימה לסוגים שונים של טיולים: החל מחופים לבנים עם ים בצבע טורקיז שמתאימים לחופשות בטן גב, דרך אתרים ארכאולוגיים, טיולי תרמילאים ועד לחיי לילה מטורפים: במקסיקו יש משהו שמתאים לכל אחד. אז לפני שמחליטים לנסוע למקסיקו, חשוב לשאול את עצמכם מה אתם רוצים ממקסיקו, ולהתכונן בהתאם. בעוד שטיול של שבוע עד עשרה ימים יוכל לתת לכם טעימה קטנה ממקסיקו, מי שרוצה להנות ממנה לעומקה יצטרך לתכנן טיול של חמישה שבועות לפחות.

 

התארגנו מבחינת השפה

השפה המדוברת ברוב מקסיקו היא ספרדית, ורוב תושבי מקסיקו אינם דוברים אנגלית – למעט המקומות המתיירים. לפני שטסים למקסיקו כדאי להתאמן על כמה מילים ומשפטים בסיסיים ולדאוג למילון כיס שיוכל לשמש לכם כעזר, או לפחות לדאוג לחבילת גלישה שתאפשר לכם להשתמש במילון וירטואלי.

 

הצטיידו בפסו מקסיקני, או לפחות בדולרים

המטבע המקומי של מקסיקו הוא הפסו המקסיקני, וערכו (נכון לכתיבת שורות אלה) הוא 0.16 ₪. ברוב המקומות המתויירים כמו קנקון, תוכלו לשלם גם בדולרים אמריקאיים. במקסיקו יש כספומטים וניתן להשתמש בכרטיסי אשראי מסוג ויזה ומאסטרקארד. מקומות שממירים אירו ודולרים לפסו קל למצוא, וברחבי מקסיקו פזורים גם משרדי חלפנות שבהם ניתן להמיר מטבעות זרים נוספים.

 

רכשו כרטיס סים מקומי וחבילת גלישה

במקומות תיירותיים תוכלו למצוא רשתות אלחוטיות, אך באזורים נידחים יותר תתקשו למצוא אחת כזאת. על כן, כדאי לרכוש כרטיס סים מקומי ולדאוג לחבילת גלישה. כמו בכל נסיעה לחו"ל, כך גם בנסיעה למקסיקו: דאגו לארגן רשימת טלפונים חשובים שתהיה נגישה לכם גם בכתב יד, על כל מקרה שלא יהיה.

 

היגיינה וביטחון אישי במקסיקו

במקסיקו חשוב לשתות מים מינרלים בלבד ולהימנע משתיית מי ברז כדי להימנע ממחלות. לגבי ביטחון במקסיקו: באזורים המתויירים של מקסיקו אין צורך לדאוג ממקרי אלימות, אבל קחו בחשבון שישנם כייסים רבים, לכן כדאי לרכוש מבעוד מועד חגורת בטן ולהסתובב עם סכומים קטנים בלבד בכל יציאה מהמלון. אם אתם נוסעים לדרום מקסיקו, דאגו לקבוע את הנסיעות הבין עירוניות שלכם לשעות היום, משום ששעות הלילה מסוכנות יותר וכבר תועדו בעבר מקרי שוד של הסעות תיירים.

לסיכום, מקסיקו מחכה לכם עם שלל נופים ותרבות ססגונית. כדי שתוכלו להנות מכל מה שיש למקסיקו להציע, הגיעו מוכנים מבעוד מועד באמצעות הטיפים שאספנו לכם כאן.

 

חוף ים

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות