נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 דברים שחשוב לזכור כשמתכננים אירוע בת מצווה

מזל טוב! אז זה הזמן לתכנן את בת המצווה של האהובה שלכם! ישר כוח! איזה יום מיוחד. כמו רוב הטקסים והאירועים החשובים, כדי להבטיח אירוע מוצלח, אנחנו יודעים כבר שנזדקק לתכנון רציני. ותכנון בת מצווה יכול להתחיל כבר שלוש שנים לפני היום המיוחד. אז מה הם הדברים שחשוב לזכור על מנת לוודא שכל ההפקה של האירוע תצא לפועל על הצד הטוב ביותר?

המשיכו לקרוא ותגלו את ששת הדברים שיעזרו לכם בדרך לאירוע המושלם.

 

1. להזמין או לא להזמין

גיבוש מספר מדויק של אורחים יעזור לכם להחליט היכן לארח ולערוך את בת המצווה. אמנם אולי תרצו להזמין את כל מי שאתם מכירים, אבל אתם לא היחידים – זה בטבע שלנו. עם זאת, לפעמים הזמנה של כל כך הרבה אנשים יכולה לצאת משליטה ולהפוך להיות יקרה מאוד. אולי זה יהיה פרקטי יותר להתחיל עם חברים קרובים ובני משפחה ולהרחיב משם. כך, אורח הכבוד עדיין יכול ליהנות מהיום הגדול שלו ולחגוג עם יקיריהם.

 

2. מיקום, מיקום, מיקום

ברגע שיש לכם מושג כללי כמה אורחים יהיו נוכחים בבת המצווה, תוכלו להחליט היכן לארח. כאשר מחפשים מקום, זה רעיון מצוין לחשוב על גורמים ספציפיים של המקום ולא על המקום עצמו. שקלו מקום מרכזי הממוקם קרוב לבית או קרוב לאורחים שלכם. אף אחד לא רוצה להוציא כסף מיותר בנסיעות מחוץ לאזור הנוחות שלו.

האיכות והסגנון של האוכל, למשל, הם גורם מסוים שאסור להתעלם ממנו. חלק מהמקומות מאפשרים קייטרינג חיצוני, בעוד שאחרים מתעקשים להשתמש בשירות הקייטרינג הפנימי שלהם. כנ"ל לגבי צלמים, תקליטנים, חנויות פרחים וספקים אחרים. על כן חשוב לבחור אולם בת מצווה ביתר דיוק.

 

3. מסורת

אירוע בת מצווה הוא אירוע מיוחד וחגיגי, מלא במסורת לחוגגים. לוחות זמנים טיפוסיים כוללים קידוש, הדלקת נרות, הרמת כוסית, מונטאז'ים, ארוחת ערב, ריקודים ומשחקים. בזמן האחרון יש מגמה של פחות מסורת ויותר מסיבות. לא משנה מה תחליטו, ודאו שאתם מתחשבים בכולם.

הסתכלו מקרוב על ציר הזמן של האירוע ותכננו חלקים חשובים שיתרחשו כאשר יכולה להיות להם החשיפה הגדולה ביותר. חשבו כיצד האנרגיה של החדר תהיה נמוכה יותר מיד לאחר משחקים, שבהם הילדים התרוצצו. אלו הם רגעים שבהם הרמת הכוסית או הקרנת מונטאז'ים של תמונות יכולים לקרות. בזמן שכולם יושבים לארוחת ערב, הגישו תחילה את אורחי הכבוד והמשפחה כדי שיוכלו להיות מוכנים להדלקת נרות או ברכה.

 

4. בחרו אולם עם ניסיון בהפקת בת מצווה

בהתאם לעניין המיקום, חשוב לבחור באולם בת מצווה שיש לו אכן ניסיון בהפקת אירועים מסוג זה.

 

5. מוזיקה לאוזניים

יש הרבה אפשרויות לבילוי באירועים. אבל האם אתם שוכרים להקה, תקליטן או שניהם? התשובה יכולה לבוא בצורה של ערך אחד טוב יותר מהשני או קשר אישי. ללא קשר לבחירתכם, השמעת מוזיקה היא לא כל מה שיש לבידור. הפעלת המופע דורשת את המוזיקה הנכונה שזורמת במהלך האירוע.

מועדון

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות