נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם נאלצים לבטל את הטיסה ברגע האחרון? כך תעשו זאת נכון

לפעמים החיים מפתיעים אותנו, ותוכניות שונות שתכננו מבעוד מועד צריכות להתבטל. דבר זה נכון גם עם טיסות – לא תמיד נוכל לממש את החופשה שכל כך רצינו. אם אתם עומדים בפני ביטול טיסה ברגע האחרון, אתם בטח תוהים איך לעשות זאת כך שתפסידו מזה כמה שפחות. במאמר זה ניתן לכם מידע על ביטול טיסות דרך חברת ביטוח, מה שיעזור לכם להתמודד עם הסיטואציה הזו טוב ככל הניתן.

 

ביטוח טיסות – מה זה?

קיימים שלל ביטוחי טיסות, שהמטרה שלהם היא לבטח אדם שטס לחו"ל ונתקל בסיטואציות בלתי צפויות שעלולות להוביל לנזק פיזי או כלכלי. הביטוח בעצם מבטיח לאדם המבוטח לקבל פיצוי או סיוע במידת הצורך, על פי תנאים שונים.

אחד מהסעיפים שקיימים בפוליסות ביטוח הוא ביטוח לביטול טיסה, והוא מציע החזר עבור הוצאות טיול שאי אפשר להחזיר. ביטוח ביטול מכל סיבה בעצם מאפשר לאנשים לקבל החזר כספי על ביטולים שנגרמו בגלל מחלות ומצבי חירום או עקב סיבות אישיות אחרות.

ביטוח טיסות - מה זה

השוואת מחירים של חברות ביטוח

לפני שאתם רוכשים ביטוח טיסות, חשוב לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות. בדקו מהן מגבלות הכיסוי ואם הן אכן מאפשרות ביטול טיסה מכל סיבה, מה גובה ההשתתפות העצמית ועוד. אפשר לעשות זאת באמצעות אתרי השוואה, מה שיאפשר לכם לקבל מידע על המחירים והתנאים של כל החברות במינימום מאמץ.

 

התייעצות עם מומחה ביטוח נסיעות

מומלץ מאוד להתייעץ עם מומחה לביטוח נסיעות לפני שאתם סוגרים את הביטוח שלכם. איש מקצוע זה יוכל לבחון את המקרה הספציפי שלכם ולספק לכם תובנות משמעותיות לגבי בחירת הפוליסה הנכונה עבורכם. הוא יוכל גם לעזור לכם להבין את הפרטים של הפוליסה כך שתדעו בדיוק מה מגיע לכם.

 

תהליך ביטול טיסה באמצעות ביטוח

אם נתקלתם בצורך לבטל טיסה, תצטרכו בדרך כלל לעשות מספר דברים. הראשון הוא להודיע לחברת הביטוח ולחברת התעופה על ביטול הטיסה, ויש לעשות זאת בהקדם האפשרי. מחברת הטיסה תוכלו להוציא מסמך שיוכיח שביטלתם את הטיסה ואותו תוכלו להעביר לחברת הביטוח. אם יש לכם דרך להוכיח ולתעד את סיבת הביטול של הטיסה, מומלץ לעשות זאת גם כן.

לאחר מכן תצטרכו למלא מסמכים שונים כדי להגיש את תביעת הביטוח. עקבו אחר ההוראות שיינתנו לכם ומלאו את הכל בקפידה. בסיום התהליך תוכלו לקבל את הפיצוי שמגיע לכם, על פי תנאי הפוליסה שלכם.

 

לסיכום

ביטול טיסה יכול להיות דבר לא נעים, אבל אם תסגרו ביטוח מראש זה יכול לצמצם את הנזק שייגרם לכם ולספק עבורכם שקט נפשי. ערכו השוואה בין חברות ביטוח השונות כדי לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר, כך שאם תגיעו לרגע בו תצטרכו לבטל את הטיסה שלכם- אתם תהיו מוגנים.

תהליך ביטול טיסה באמצעות ביטוח