נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כדאי לקנות טיול לטורקיה מסוכן נסיעות?

בבואנו לתכנן טיול, עולה השאלה האם לתכנן בעצמנו או שאולי לפנות לסוכן  או אולי רק בחלק מהדברים?. כישראלים אנחנו אוהבים לעשות דברים לבד, אנחנו חושבים שדרך מישהו, יעבדו עלינו ונשלם יותר. יש טיולים למדינות שאולי זה נכון, לגבי טורקיה זה לא נכון. במאמר נבדוק, האם כדאי לבקר בכלל בטורקיה? מה יש בה, למי מתאימה? ולאחר מכן נבדוק האם  עדיף טיול עצמאי או טיול דרך סוכן נסיעות?.

 

אז למה טורקיה

  • מזג אוויר ים תיכוני
  • קרבה גאוגרפיית (טיסה קצרה).
  • נוף מגוון – ערי חוף, הרים, עיירות, כפרים וערים
  • מחירים נוחים מאד בכל היבטי המחייה (ביגוד, אוכל (בזארים טורקיים, מלונות)
  • מלונות הכל כלול
  • מתאימה למשפחות, זוגות (גם ליחידים אבל פחות)

 

מה יש לראות בטורקיה?

בטורקיה אפשר למצוא כל סוג טיול שמחפשים:

  • בטן גב – מלונות מפנקים הכל כלול ליד חופים או בערים.
  • פעילות אתגרית – רפטינג, טיפוס הרים, גלישה, רכיבה על אופנים, שיט.
  • מבנים היסטוריים – ארמונות, גשרים, מסגדים, כנסיות, טירות ומבנים עתיקים.
  • מקומות מיוחדיםקפדוקיה (ארץ האגדות), זהו אזור כפרי שיש בו כמה אתרים שווים. הוא כולל כפרים שנבנו בתוך זקיפי אבן סלעיים ונראים כמו ציור מאגדות. אטרקציית בלונים פורחים כולל אפשרות לטוס בבלון, ביקור בערים תת קרקעיות שנחשפו, מערות מסתור ועוד. אזור אולודניז ועמק הפרפרים, זהו כפר נופש מצויד בחופים ובמים כחולים, מלונות במחיר מוזל, מצנחי רחיפה, שיט בין איים והאטרקציה הגדולה, בקיץ מגיעים אליו אלפי פרפרים.

 

טורקיה עם סוכן תיירות

בגלל יחסי ישראל – טורקיה

מערכת היחסים בין המדינות הללו היא כמו רכבת הרים, יש תקופות שהיא למעלה ויש תקופות שהיא למטה. מכיוון שזוהי המציאות כל ביקור מחייב להבין מהי התקופה ומה היא מאפשרת. סוכן תיירות (נסיעות) הוא הדרך הבטוחה והנכונה להבין מה הסטטוס העכשווי, מה כדאי, מתי ואיפה?.

 

כי צריך גב

כשמתכננים ומזמינים טיול עצמאית, הכל מצוין עד שקורה משהו ואז אין למי לפנות או לדרוש פתרון בזמן אמת. סוכן נותן לך גב בזמן אמת למקרה שטיסה בוטלה או נדחתה (זה סוג של ביטוח לקבלת החזר או מציאת טיסה אחרת), גם מקרה של גורמי טבע או מצב ביטחוני. יש מישהו שידאג עבורנו.

 

סדר במידע ברשת

רשת האינטרנט היא עולם מלא של אפשרויות להזמנת טיסות, מלונות ועוד רכיבי טיול. אולם לצד זאת, יש המון מידע, חלקו לא מעודכן ואף מגמתי, חלקו לא מפרט בצורה ברורה את כל הפרטים והתנאים וצריך לדעת איפה לחפש ולקרוא את האותיות הקטנות. סוכן תיירות מכיר את כל הבורות הללו וכיצד לנווט ביניהן.

 

לסיכום

טורקיה, ברור שכן, ובחירה בסוכן תיירות על אחת כמה וכמה. ייתכן ותופתעו שגם המחיר יכול להיות זול יותר ממה שתמצאו ברשת.

רצועת חוף

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות