נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם שווה ללמוד להיות סוכן נסיעות?

לא כולם יודעים לענות בקלות על השאלה "מה תרצה להיות כשתהיה גדול?". שכן, יש אנשים שלוקח להם זמן לגלות מה הם רוצים לעשות בחיים. כדי להקל על אלו שמתלבטים בנושא זה, יצאנו בסדרת מדריכים מקיפה בנושא שבודקת בכל פעם האם שווה ללמוד מקצוע מסוים. במדריך הנוכחי נתמקד בלימודים של סוכני נסיעות. הישארו אתנו ותגלו האם מדובר בעניין שווה או שמא, אלה לימודים שעדיף לוותר עליהם.

 

הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך

אם קראתם את המדריכים הקודמים שבסדרה זו, אתם וודאי יודעים שאנו נעזרים בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים אודות הלימודים שאנו בודקים בכל פעם. לכן, הפעם, פנינו אל סוכני נסיעות שלמדו את התחום ב – 3 השנים האחרונות. היה לנו חשוב לפנות אל אלו שלמדו ממש לא מזמן את התחום כדי שנוכל לבדוק אם הם התברגו בו וכדי שנוכל כמובן לשמוע מהם מה דעתם. זו ההזדמנות להודות לאותם גורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך ואפשרו לנו להבין אם אלו לימודים ששווים את הזמן שלכם.

 

האם שווה ללמוד להיות סוכן נסיעות? התשובה של צליל מהודו

הכותרת שנכתבה לעיל רומזת לכם את התשובה שאתם צפויים לשמוע מצליל. שכן, כידוע לכם, הוא חי כיום בהודו. לדבריו, הוא סיים לפני כשנתיים לימודי סוכן נסיעות ומאז הוא פתח עסק עצמאי ועבר לגור בהודו, המקום שתמיד חלם שיחיה בו אבל לא האמין שיצליח. צליל ציין בפנינו שהוא מכוון תיירים ישראלים שפוקדים את המקום וזקוקים לעזרה בתחומים הבאים:

  • רכישת כרטיסי טיסה
  • רכישת כרטיסי נסיעה באוטובוס
  • רכישת כרטיסי נסיעה ברכבת ועוד

 

האם שווה ללמוד להיות סוכן נסיעות? התשובה של יעלה מתל אביב

יעלה סיימה את לימודיה לפני שנה. לדבריה, היא עברה לגור בתל אביב והיא עובדת כיום בסוכנות נסיעות מוכרת. היא אמרה לנו שאלו שיש להם חיבה לתחום הנסיעות צריכים ללמוד את התחום בגלל שמדובר בתחום מעניין ומתגמל. היא לא הוסיפה יותר כי הייתה צריכה לענות לטלפונים של מתעניינים בטיסות לחו"ל.

 

האם שווה ללמוד להיות סוכן נסיעות? התשובה שלכם

עכשיו, אחרי ששמעתם את חוות הדעת של צליל מהודו ויעלה מתל אביב, אתם צריכים לחשוב מה התשובה שלכם לשאלה זו. האם יש לכם את הרצון ללמוד את התחום? אתם חיים את תחום הנסיעות? רוצים להעמיק בו ולסייע לאחרים לצאת לחופשה שהם תמיד חלמו? אם כן, כדאי שתתחילו לחפש פרטים על קורס שכזה, פשוט כי נראה שמדובר בקורס ששווה ללמוד אותו באופן מעמיק.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לקבל את התשובה לשאלה: האם שווה ללמוד להיות סוכן נסיעות? מאחלים לכם בהזמנות זו שתמצאו את הדרך הנכונה לכם ותגיעו אל הקורס שיאפשר לכם להגשים את החלום שלכם בתחום הנסיעות. לימוד נעים!

אוזניה

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות