נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הוילות של אריאה – נופש ברמה שלא הכרתם

קיבלתם את המשימה לארגן את הנופש המשפחתי הקרוב? רוצים לעלות עם כמה חברים לצפון לסוף שבוע? הגעתם למקום הנכון! אנו הולכים לחשוף אתכם לרמה אחרת של נופש, שלא הכרתם עד היום.

תשכחו מבתי מלון או מצימרים שיקרעו לכם את הכיס. מדובר על אופציה שמשלבת מחיר נוח, תנאים מפנקים ביותר, וכל זה במיקומים הכי שווים בצפון. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

מהי וילת נופש?

עם השנים התעורר צורך משמעותי למשפחות גדולות או לקבוצות גדולות לצאת לחופשה של כמה ימים בלי לקרוע את הכיס. המלונות בישראל יקרים מאוד, והם לא אופציה אמיתית עבור אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם להוציא עשרות אלפי שקלים על חופשה. כמובן שאף אחד לא רוצה להתפשר על מלון זול, כי אנו רוצים להתפנק בחופשה ולא לבחור במשהו בינוני.

וילות הנופש נותנות כאן מענה מצוין גם מבחינת המחיר וגם מבחינת התנאים. מדובר על וילות גדולות במקומות אטרקטיביים שמצוידות היטב בכל מה שצריך לנופש מפנק. היתרון העצום שלהן הוא המחיר המצחיק ביחס לאופציות האחרות.

וילת נופש

הווילות של אריאה

אחת החברות שמחזיקה בווילות המפנקות והמפוארות ביותר היא רשת אריאה וילות. אם אתם רוצים לצאת לחופשה מפנקת בווילה סופר מפוארת, אז כנראה שאריאה היא מה שאתם מחפשים. מדובר על וילות מאובזרות ברמה הכי גבוהה עם כל מה שצריך. החברה מחזיקה וילות חדישות בכנרת טבריה ובדלתון.

הווילה בכנרת טבריה חדשה מהניילון – היא נבנתה רק בשנת 2023. יש בה 5 חדרי שינה, ג'קוזי ספא, 4 חדרי רחצה, ועוד. הווילה הזו יכולה להכיל לא פחות מ- 30 אנשים! כמובן שיש בה גם מטבח מצויד היטב, טלוויזיה וקולנוע ביתי, וחצר מאובזרת בכל מה שצריך כולל בריכה מחוממת, פינת מנגל, ועוד.

הווילה בדלתון יותר קטנה ואינטימית ומורכבת משני חללים יפהפיים. גם כאן יש חצר עם בריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי, מטבח מצויד, מנגל, מעשנה, ועוד.

 

אז למה כדאי ללכת לווילת נופש ולא למלון?

אם עדיין לא השתכנעתם, אספנו כאן עבורכם כמה יתרונות משמעותיים של וילות נופש ביחס למלונות:

  1. גמישות מירבית – היתרון הראשון הוא יתרון הגמישות. במלון אתם מחוייבים ללוח זמנים מסוים. למשל, לא תוכלו לקבל ארוחה שלא בשעות הקבועות שבהן מוגשות הארוחות בחדר האוכל. לא תוכלו גם לקבל אוכל אחר מזה שבתפריט היומי. בווילה אתם אדונים לעצמכם, תוכלו לאכול מה שאתם רוצים ומתי שאתם רוצים.
  2. מתאים במיוחד לילדים – הרבה פעמים ילדים לא מוצאים את עצמם במלונות, מה שמתסכל מאוד עבורם ומקשה על ההורים. וילות הנופש מתאימות למשפחות עם ילדים ויש בהן חצר גדולה עם בריכה צמודה כך שגם הילדים ייהנו מאוד.

 

סיכום

וילת יוקרה של אריאה היא פתרון אידיאלי לנופש משפחתי או לכמה ימים מפנקים עם החבר'ה.

הווילות של אריה

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים