נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החיים הטובים: 2 דרכים לחיות כמו אוליגרך

המקום הכי מזוהה עם אנשים עשירים בעלי ממון רב הוא הים, ולא בכדי, הים מסמל חופש, עוצמה ואין סוף. כמו בסרטים הטובים של ג'ימס בונד שבהם הוא שט על איזו יאכטה מדהימה ששוויה כמה מאות אלפי יורו ויותר, עם משקפי שמש, חולצת הוואי פתוחה ומבט של "זה שלי". אם ברשותכם תקציב לרכישת יאכטה או סירת ספורט וברצונכם להגשים חלום ישן, כדאי לקחת בחשבון כמה פרמטרים שיכוונו אתכם לרכישה המושלמת.

חיי יוקרה ופאר

הרבה מאוד אנשים עשירים בארץ ובעולם מזוהים עם מותגי על בתחומים שונים כאשר 2 הבולטים ביותר הם:

  • כלי רכב מפוארים  – ממותגי היוקרה העולמיים כמו מרצדס, BMW, JAGUR ועוד. מותגי יוקרה אלו לא רק שהם בפני עצמם מותגי על הם מייצרות גם מכוניות במהדורות בלעדיות אשר פונות לקהל העשירון והאלפיון העליון.
  • כלי שיט מפוארים ויוקרתיים –  הרבה מאנשי העשירון העליון אוהבים מאוד בשעות הפנאי לצאת לשיט מקומי או בחוץ, אך העיקר להיות בים ולא בכדי, יש תחושה של קסם בים שאף מכונית יוקרתית לא יכולה להשתוות לה. לכן, אם ברשותכם תקציב לרכישת כלי שיט ימי, כדאי שתדעו שקיימים מקומות נפלאים ואמינים עם אנשי מקצוע מנוסים שימליצו על מה שמתאים בדיוק לכם. מקומות אלו מעמידים יאכטות למכירה בכל טווחי המחירים וגם יאכטות יד שנייה במצב מצוין!

יאכטות למכירה

לאילו פרמטרים כדאי לשים לב רגע לפני מחליטים?

ישנם שלושה פרמטרים הכי חשובים רגע לפני רכישת היאכטה או הסירה שברצונכם לקנות והם –

  • הדבר הראשון הוא – תקציב –  כאשר מדובר על רכישת כלי שיט ידוע שמדובר על סכומים שמתחילים מכמה מאות אלפי דולרים ועד לסכומים של מיליונים. 3מובן שאפשר גם לרכוש כלי שיט מיד שנייה ושלישית אך עדיין הסכומים הם גבוהים ולכן חייבים לדעת את התקציב המדויק של הקנייה אחזקה ותחזוקת כלי השיט.
  • הדבר השני החשוב הוא – רישיון – רישיון לכלי שיט הוא שם כללי ולכן צריך לבדוק על איזה רישיון ספציפי מדובר כדי להתאים את סוג כלי השיט הנכון ביותר.
  • הדבר השלישי – אבחון סוג מטרת השיט, כלומר – להיכן הייתם מעוניינים להפליג, האם להישאר באזור כנרת או בים סוף? או שאולי אתם רוצים לצאת ולהפליג ברחבי הים התיכון? אלו שאלות מאוד חשובות משום שתנאי הים שונים ממקום למקום ולכן חייבים לבחון זאת לפני הרכישה.

 

לסיכום – לא קונים חתול בשק

כאשר עומדים לפני רכישת כלי שיט כמו סירת ספורט, יאכטה ועוד חשוב שתדעו שמדובר ברכישה בשווי גדול מאוד ולכן חשוב שתפנו למומחים בתחום כדי שתוכלו לעשות את העסקה עם אנשים מנוסים ומקצועיים אשר יכוונו אתכם בדיוק לכלי שיט שהכי מתאים לכם על פי אופי המשיט, מטרת השיט וכמובן סוג הרישיון שברשותכם.

הפלגה נעימה!

יאכטות למכירה