נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הטסת חיות מחמד – המדריך המלא

חיות המחמד שלנו קרובות לליבנו, ועבור הרבה מאיתנו מוגדרות ממש כחלק מהמשפחה. יש סוגים שונים של חיות מחמד, וחלקן דורשות טיפול צמוד – בין אם מדובר בהאכלה, טיולים וטיפולים תקופתיים כאלו ואחרים. מסיבות אלו – אנשים רבים בוחרים לקחת עמם את חיות המחמד שלהם גם בעת שהם טסים לחו"ל לתקופה מסוימת. אולי מדובר במספר חודשים, ואולי בכמה שנים, או תקופת זמן בלתי ידועה, כך או כך – אנשים רבים מעוניינים להטיס את חיות המחמד שלהם, ויש לכך הגבלות וחוקים מסוימים. במדריך הבא, אספנו עבורכם מספר טיפים בנושא.

 

מי צריך להטיס חיות מחמד?

חיות המחמד שלנו, פעמים רבות – הופכות לחלק בלתי נפרד מחיינו, ופרידה מהן אינה מתקבלת על הדעת. בין אם יש ברשותנו חתול, כלב או תוכי – בעת שנטוס לחו"ל לתקופה ארוכה יחסית (כל אחד והגדרותיו לכך) סביר להניח שנרצה לקחת איתנו את חיית המחמד שלנו. למזלנו הדבר הוא אפשרי, גם אם הוא כרוך בלוגיסטיקה ותכנון קודמים.

 

איך מתחילים?

אם חשבנו שטיסה עבורנו כרוכה בסידורים מתישים, טיסה עם חיית המחמד שלנו היא מורכבת הרבה יותר. בעוד אנשים מסוימים מעדיפים לתמרן בין החוקים והתקנות בעצמם, אנשים אחרים מחפשים חברה להטסת חיות מחמד המתמחה בתחום, ומסייעת לצלוח את התהליך באופן החלק ביותר. בתור התחלה, למעשה נצטרך לברר את כל הנדרש לגבי המדינה שאליה אנו טסים, ולבדוק אילו גופים בה אחראיים על עניין הגעת חיות מחמד ממדינות אחרות, ומהם האישורים הנדרשים לשם כך.

 

אישורים ותקנות

בין התקנות שעלינו לבדוק במדינת היעד, נרצה לברר לגבי גיל מינימלי של חיית המחמד, היות ומדינות מסוימות מגבילות כניסת בע"ח ע"פ הקריטריון הזה. בעוד מדינות מסוימות דורשות תעודת בריאות בלבד, מדינות אחרות דורשות בדיקות או הצהרות נוספות – ועל כך מומלץ לברר מראש. תעודת הבריאות למעשה מונפקת דרך הווטרינר שלכם, ולאחר מכן צריכה לעבור אישור רשמי באחת מלשכות השירותים הווטרינריים. מעבר לתקנות הקשורות לשירותים הווטרינריים בישראל ובמדינה אליה אנו טסים – נצטרך לוודא מול חברת התעופה מהם תנאי ההטסה של חיות מחמד. מעבר לעובדה שחברות התעופה השונות כפופות לחוקי השירותים הווטרינריים, גם הן עצמן מציגות הגבלות שונות לגבי הטסת בע"ח. חלק מהחברות למשל, אוסרות על הטסת כלבים מגזעים מסוכנים, או כלבים בעלי אף פחוס – הנמצאים בקבוצת סיכון בעת הטיסה. חברות תעופה מסוימות כן מאפשרות הטסה של גזעים מסוימים, אך באמצעות כלוב הטסה מיוחד – שלעתים יש לחפש או לבנות במיוחד. מעבר לתקנות שצוינו כאן, קיימות תקנות נוספות לגבי הטסת חיות מחמד, כגון: הגבלות ע"פ מזג אוויר קיצוני, הטסה בתור מטען וללא ליווי, אי הטסה ממדינות מסוימות, ועוד.

הטסת חיות מחמד – עניין מורכב ללא ספק! מומלץ להיעזר בחברה מקצועית שתחסוך לנו זמן, כסף, ועוגמת נפש.

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות