נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הילד מוכשר בציור? הנה 4 פעילויות שהוא יאהב במיוחד

כמה נפלא לגלות כישרונות אצל הילד, למצוא יום אחד ציור נפלא שהוא צייר או לשמוע איך הוא שר מדויק ויפה… אם הילד שלכם מוכשר בציור, תוכלו לגוון לו במגוון פעילויות שקשורות לתחום. כך שהוא ייהנה מהעיסוק ויחד עם זאת יפתח את הכישרון שלו. מי יודע, אולי הוא יוכל בעתיד לצייר ביד מקצועיות ואמונה, ולהוציא תחת ידיו תוצרים מקצועיים מאוד? יש מגוון פעילויות שיתאימו לילד שיש לו כשרון בציור. קבלו מספר רעיונות מעולים שיכולים להתאים לילד שלכם. תופתעו מהכישרון שלו, מהביצועים ומהציורים המיוחדים שהוא יצייר!

 

פעילויות לילדים שאוהבים לצייר

  1. דפי צביעה

הרעיון הראשון והנגיש ביותר הוא פשוט דפי צביעה. הציעו לילד מגוון דפי צביעה מסוגים שונים. דפי צביעה חד קרן או פוקימון, דפי צביעה בנושאים אקטואליים ועוד. ככל שהילד יצבע יותר ויתנסה עם מגוון עשיר יותר של ציורים, כך הוא מפתח את יכולת הצביעה שלו ואת הכישרון, ומפיק תוצרים יפים ואמנותיים יותר.

 

  1. ציור והעתקה

ילד שמוכשר בציור יכול לא רק לצבוע, הוא יכול להתחיל את הדרך שלו כמאייר. זאת באמצעות העתקה. כאשר הילד מקבל איור מקצועי הוא יכול לנסות את כוחו בהעתקה. בתחילה ההעתקה תואמת למקור ומבוצעת אפילו דף על גבי דף. בהמשך הילד ילמד להביע את עצמו בצורה משוחררת יותר ולהוציא תחת ידיו ציורים משלו. הציור יהיה ייחודי וברמה של הילד בנקודת הזמן הנוכחית שלו. התוצרים ישתבחו עם הזמן עוד ועוד.

 

  1. חוג ציור

כדי לפתח כשרון לציור כדאי מאוד לרשום את הילד לחוג ציור. בחוג ציור הילד נהנה מהפעילות ומהזמן עצמו, אך התועלת היא הרבה מעבר לכך. הילד לומד כללים, מאמן את היד שלו ורוכש מיומנויות מעולות. הוא מסיים כל שיעור בתחושה של סיפוק וחוזר עם ציור מעולה שהוא צייר בעצמו. ניתן למצוא כיום חוגי ציור פרונטליים כמו פעם, אך אפשר גם חוגים מקוונים או שיעורי וידאו.

 

  1. מגוון סוגי צבעים

ילדים שאוהבים לצייר ישמחו להכיר טכניקות ציור שונות וסוגים שונים של צבעים. גם סוגים של דפים, קנווסים וכדומה יעוררו את הדמיון שלהם. כדאי להציע להם להכיר צבעים במגוון סוגים וכך להרחיב את תחום העניין ואת הכישרון. צבעי מים וגואש, צבעי שמן ואקריליק, צבעי קרש ועוד. לכל סוג צבע יש מאפיינים מיוחדים ואפקט אחר בצביעה.

 

לסיכום נושא פעילות לילדים שמוכשרים בציור

אם הילד שלכם מוכשר בציור תוכלו להציע לו מגוון עיסוקים ופעילויות שיפתחו את הכישרון הבסיסי שלו. הילד ייהנה מהפעילות ומזמן האיכות הזה, ואתם תיהנו מילד עסוק שמפתח את היכולות שלו. כי כישרון זה מתנה שצריך לפתח הלאה ולשפר ביצועים. אין סיפוק גדול מזה לילד שלך! שווה להשקיע!

דף צביעה

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות