נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את ההפלגות של חברת הקרוזים הבינלאומית MSC  מחיפה לאיי יוון וטורקיה

אם חשבתם שהגיע הזמן לחופשה מפנקת באחת המדינות הקרובות אלינו כמו יוון או טורקיה כדאי שתכירו את ההפלגות של MSC מחיפה. ההפלגה שמוצעת הינה באחת מאניות הפאר של חברת השייט האיטלקית MSC והיא תעניק לכם חוויה בלתי נשכחת.

 

מה עושים בהפלגה

בבחירת חוויה ייחודית זו של MSC הפלגות מחיפה אתם בוחרים בקרוז שיוצא מחיפה במסלול מרהיב ועד היעד שלכם. מסלול ההפלגה יימשך כשבעה ימים ותעברו בכל נמלי הפאר של אגן הים התיכון. דמיינו את עצמכם על מרפסת אניית ענק נהנים משירותים נהדרים עליהם נפרט בהמשך, מריחים את הים כל יום ומביטים בנוף מדהים שמשתנה מיום ליום.

 

מבצעים ומחירים

חברת הפלגות MSC מחיפה מציעה עכשיו מבצע לזמן מוגבל שמציע:

  • חבילת שתיה
  • חבילת אינטרנט חינם עבור שני מכשירים
  • 50 דולר פר חדר לשימוש בשירותי האנייה
  • מחיר של 170 דולר לאדם במקום 310. ילדים משלמים 69 דולר בלבד.

 

מה ניתן למצוא באנייה

האנייה MSC ליריקה הינה אניית פאר איטלקית שמציעה מגוון חויות שיוט במגוון מסלולים לאורך כל עונות השנה. האנייה מעוצבת באווירה קלאסית ואלגנטית אך מותאמת ומשודרגת בכל האמצעים הטכנולוגיים. באנייה תוכלו למצור שפע של חללים אינטימיים ומגוונים כמו בר בוורלי הילס, פאב אנגלי מסורתי ואפילו מופעי ברודווי על האנייה.

 

אטרקציות לילדים

אחד האלמנטים החשובים ביותר בחופשה משפחתית היא עיסוק לילדים, על מנת לצלוח חופשה משפחתית בצורה הטובה ביותר צריך להיות מענה לכל אחד מבני המשפחה על צרכיו הבסיסיים וכמובן צרכי הפנאי כי אחרת למה לצאת לחופשה. ילדים בכל הגילאים יכולים להנות ממועדוני פעילות שמתאימים לשכבות גיל שונות, הפעלות בבריכה, משחקי מחשב ועוד. האונייה ערוכה גם לקבלת בני הנוער והצעירים עם ברים מותאים, מסיבות ומשחקי נוער.

 

ספא ובריאות

על האנייה תוכלו למצוא בנוסף לכל את כל שירותי הספא, עיסוי, טיפול ופינוקים. כך שלא תצטרכו לרוץ ממקום למקום ולחפש את הדבר הבא. הפלגה באניית פאר היא חופשה שבה אתם זזים ממקום למקום אבל ללא מאמץ, חיפוש אחר בתי מלון, צ'ק אין, מוניות וכו'. כך שהכל נמצא אצלכם על האונייה ואתם יכולים לבחור ממה תרצו להנות וכמובן להתפצל בתור משפחה אם חלק רוצים דבר אחד וחלק דבר אחר.

 

בידור למבוגרים

כפי שתואר ואתם וודאי מבינים, האנייה מלאה באטרקציות ואפשרויות לכל אדם וכל חשק, בזמן שהילדים נהנים מהפעילויות שלהם מי אמר שלכם לא מגיע בידור, תוכלו להנות מהופעות סטנדאפ, ברודווי, תאטרון ועוד. כמובן פינוקי ספא, מסעדות וברים ועוד ועוד.

 

לסיכום

חופשה על האנייה יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת עבור כל המשפחה, אם באנייה עצמה ואם בימי הטיול בשעות העגינה בנמלים הכי מעניינים ויפים באגן ים התיכון. הזמינו הפלגה עכשיו ותהנו מחוויה ייחודיות ומעניינת לקיץ 2022.

סירה

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות