נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את הצימרים המיוחדים ביותר ששווה לבדוק בחופשה הבאה שלכם

לפעמים אנחנו מבינים שהגיע הזמן שלנו להתפנק מעבר לרגיל. ימים כאלה גורמים לנו לערוך חיפוש ברחבי הרשת או לשאול מכרים על מקומות לינה מיוחדים, כאלו שיאפשרו ממש לצאת מהשגרה ולחוות חופש אמיתי לכמה שעות או ימים. במדריך הנוכחי נציג בפניכם את הצימרים המיוחדים ביותר ששווה לכם לבדוק רגע לפני שתצאו לחופשה הבאה שלכם. תישארו אתנו ותגלו איפה אתם צפויים להתארח ממש בקרוב.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בחופשה מפנקת ואלטרנטיבית. פנינו אל נופשים שיוצאים לחופשות אך ורק במקומות מיוחדים (כן, יש אנשים כאלה). הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר ברשתות החברתיות וביקשנו מאנשים שאנחנו לא מכירים לספר לנו על הצימרים המיוחדים ביותר שהם ישנו בהם. קיבלנו מעל 93 פניות עם המלצות מיוחדות ובחרנו בסופו של דבר את ה- 3 שחזרו על עצמם מספר רב של פעמים. אז זו ההזדמנות שלכם להכיר את שלושת הצימרים המיוחדים ביותר והנפוצים ביותר.

 

צימר מיוחד ששווה לבדוק מספר 1 – SIX SENSES SHAHARUT

מדובר בצימר חדש יחסית שנפתח באמצע שנת 2021. הצימר הוא בעיצוב יוקרתי שישמוט לכם את הלסת מהמקום. אם אתם אנשים של מדבר, בטח תשמחו לשמוע שהמקום נמצא על מצוק מדהים ויש בו ספא מפואר וחוות גמלים. יש במקום סוויטה פנורמית שתאפשר לכם לא רק ליהנות מנוף מדברי על המצוק, אלא גם תוכלו ליהנות מבריכה פרטית, מיטות שיזוף ורוגע שלא תוכלו לקבל בשום מקום אחר. לא סתם המקום הזה נכנס למקום ה – 1 ברשימת הצימרים הכי מיוחדים  שלנו.

 

צימר מיוחד ששווה לבדוק מספר 2 – מדברא

אם יצא לכם לגלוש לאחרונה בפייסבוק בקבוצות של נופשים, וודאי נתקלתם לא פעם בצימרים של מדברא. שכן, הם מומלצים על ידי הגולשים בתדירות גבוהה מאוד וזה לא סתם. מדובר בצימר שיש בו בקתות זהות שצמודות אחת לשנייה. הייחודיות בצימרים האלו זו העובדה שניתן להתארח שם כ – 2 משפחות. שכן, יש בריכה במקום שמשותפת לשני הצימר. אלו בעצם וילות משפחתיות, כך שניתן להתארח בהן בין 4 ל – 6 נפשות. גם הצימרים הללו ממוקמים במדבר.

 

צימר מיוחד ששווה לבדוק מספר 3 – חוות נאות

בחוות נאות תוכלו למצוא צימר שהוא בקתת אירוח שמתאים למשפחות או קבוצות עד כ – 15 איש. הנה כמה עובדות שאתם צריכים לדעת על המקום:

  • יש חלל מרכזי בבקתה והוא כולל סלון מרווח ופינות ישיבה
  • יש מטבח מאובזר במקום
  • יש 3 חדרי שינה נפרדים: חדר לזוג + 2, חדר לזוג + 3 וחדר לזוג

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הצימרים המיוחדים ביותר ששווה לכם לבדוק בחופשה הבאה. מאחלים לכם חופשה נעימה.

מיטה זוגית

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות