נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו 3 יעדים מיוחדים ששווה לבקר בהם

מתכננים חופשה בחו"ל ולא רוצים להיות חלק מהמיינסטרים? יש לא מעט מקומות מסקרנים ברחבי העולם שרק מחכים שתגלו אותם… אז לפני שאתם אורזים מזוודה – לפניכם 3 יעדים מיוחדים שיפתיעו אתכם לטובה.

 

שירגאו, פיליפינים

הפיליפינים הם מושא פנטזיה של רבים מאיתנו, החולמים על חופשת בטן גב מול נופים פראיים ואווירת צ'יל, אבל האי שירגאו מצליח לחמוק מתחת לרדאר ונדמה כי הוא שם דבר רק בסצנת גלישת הגלים. אז נעים להכיר – בירת הגלישה של הפיליפינים, האי שירגאו.

נוסף להיותו יעד גלישה מדהים לגולשים בכל הרמות, הוא מציע שלל אתרים, אטרקציות ופעילויות, חיי לילה תוססים, שופינג ומסעדות מעולות. כל אלה ועוד יהפכו כל חופשה לבלתי נשכחת. עד כדי כך, שכתב העת האמריקאי הנחשב Condé Nast Traveler הכתיר אותו כ"אי הטוב בעולם" ומי אנחנו שנתווכח? למי מתאים האי שירגאו? גולשים בכל הרמות, תרמילאים, חובבי בטן-גב על החוף וזוגות בירח דבש.

סירגאו, הפיליפינים

קרקול, קירגיזסטן

חובבי טבע עם זיקה לתרבות אסיאתית, מכירים ודאי את קירגיסטן היפהפייה, הגובלת בסין, קזחסטן, אוזבקיסטן וטאג'יקיסטן (טוב, אותה אתם אולי לא מכירים), אבל האם שמעתם על העיר קרקול? כנראה שלא. קרקול שוכנת בסמוך לאגם איסיק קול, וסביבה פסגותיהם הציוריות של ההרים – אלה יוצרים יחדיו תפאורה עוצרת נשימה.

נוסף לאגם, נמצאים ליד קרקול אתרי סקי, מסלולי הליכה, קרחונים פראיים, מעיינות חמים ושמורת טבע. אם שבעתם מכל היופי הזה, יש עוד לא מעט אטרקציות מעניינות – שוק בעלי החיים של יום ראשון, בו גם דוכני רחוב נהדרים, קתדרלת השילוש הקדוש, המסגד הדונגני ומוזיאון פרז'בלסקי המרתק.

 

אנטאננריבו, מדגסקר

האי מדגסקר עשה לעצמו שם דבר, בין היתר בזכות סרט האנימציה המתמקד בו, אבל אל רק. כך או כך, מדובר ביעד מופלא לחופשה עם ילדים או לגמרי לבד ומה שבטוח – כדאי שתקחו מצלמה. בין המקומות השונים במדגסקר, בולטת עיר הבירה אנטאננריבו (או בקיצור, טאנה) בה אטרקציות תיירותיות רבות, מקומות לינה נעימים וסצנה קולינרית מצוינת.

בין האטרקציות הפופולריות ביותר תמצאו ארמון המלכה המלכה המפורסם שמהווה גם נקודת תצפית שלא כדאי לפספס, הגנים הבוטניים היפהפיים, גן החיות, שווקים צבעוניים וכמובן – יערות מסתוריים בהם שלל צמחים ובעלי חיים ושמורות טבע מרהיבות כמו שמורת ברנטי והפארק הלאומי אנדאסיבה-מנטאדייה. נוסף לאלה, העיר משמשת גם כנקודת מוצא לטרקים יומיים, כך שאם אתם חובבי טבע ונופים, בהחלט כדאי להקדיש כמה ימים (או יותר) לביקור בה.

לסיכומו של דבר, גם אם אתם מגדירים את עצמכם כמי שכבר "ראו עולם", גם במקומות המתויירים ביותר מסתתרות פינות חמד שרק מחכות שתגלו אותן ואנו מקווים ששלושת המקומות המסקרנים שבחרנו להציג בפניכם, יפתיעו אתכם לטובה ויספקו לכם הרבה זיכרונות נעימים להתרפק עליהם. תהנו!

מבקר

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים