נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הרחקת יונים לצמיתות במלונות – איך תעשו זאת

כאשר מדובר בבית הפרטי שלנו אנו יודעים כי סדר הגודל של טיפול במטרד הוא יחסית קטן ונפרס על אזורים מסוימים אך כאשר מדובר בבית מלון יש צורך לתת מענה רחב יותר. בשביל לשמור על בריאות הנופשים והעובדים במלון וכמובן על נוחותם של שוהי המלון בידנו כמה שיטות להרחקת יונים שיכולות לעזור גם לבעלי בתים פרטיים, ואת הכל נפרט במאמר זה.

 

האם ניתן להרחיק יונים באופן עצמאי?

הרחקת יונים כדאי לבצע על ידי איש מקצוע אשר ייתן מענה אפקטיבי ומקצועי באופן מהיר ויעיל, כאשר איש מקצוע מטפל במטרד הוא ייתן מענה לטיפול בבעיה כרגע ומניעה עתידית של המטרד מלחזור. למדביר יש דרך להרחיק יונים מבלי לפגוע בהם וכמובן מבלי שאתם תסתכנו בהתקנה של שיטות הרחקה על גגות או חלונות גבוהים.

 

מדוע יונים מסוכנות?

לא כולם מודעים לסכנות שיונים יכולות להביא עימן, היונה נושאת מגוון חיידקים ומחלות שיכולים לסכן אותנו וככל שהן שוהות קרוב אלינו אנו נמצאים בסכנה, בעיקר ילדים מתחת לגיל 3 ומבוגרים מעל גיל 60. מעבר ללכלוך והריח הרע שהן מביאות חשות לזכור שלשלשת היונים יכולה להצבר ולהיערם והן הופכות לסכנה נוספת של גידול חיידקים בקרבנו. כאשר נופשים במלון מעוניינים בשהייה בטוחה , נקייה ונעימה ויונים יכולות להפר את הנחת גם עם הרעש שהן עושות בעת הקינון וגם עם החיידקים שהן מביאות איתן.

 

אילו שיטות הרחקה קיימות?

הרחקת יונים לצמיתות נעשית בכמה שיטות היעלות גם עבור מבנים גדולים וגם עבור בתים פרטיים, אנו נחשוף 3 שיטות בפניכם:

 

דוקרנים

זוהי שיטה מוכרת מאוד בה קיים מגע פיזי ישיר בין היונה לדוקרן וכך נמנע ממנה לנחות במקומות במבנה בהם היא מהווה מטרד מבלי לפגוע באסתטיקת המבנה. דוקרנים יותקנו בהיקפי הגגות, על פרגולות, על אדן החלון מזגנים ומעקות. שיטת הדוקרנים אינה פוגעת ביונים ולרוב יהיו עשויים מנירוסטה ופולי קרבונט העמידים בשמש.

 

סליל קפיץ

הסליל הקפיצי מיועד להתקנה בקווי ההגנה של המבנה על אדן חלון, מרזב ומעקות, הסליל מתוכנן כך שהוא מתרחב על פני אזורים רחבים ובשל צורתו הוא יוצר חוסר איזון עבור היונים לעמוד עליו. הסליל אינו פוצע את היונים ולרוב ייוצר על ידי פלדת אל חלד להגנה מפני לחות ושמש, התקנת הסליל היא פשוטה ומאפשר לנתק אותו בקלות.

 

רשת הרחקת יונים

רשת הרחקת יונים היא דרך יעילה מאוד למנוע כניסת כל בעל כנף אל שטח הבית. את הרשת ניתן לפרוס בכל גודל שרוצים כך שאפשר להתקין אותו גם בחלל קטן כמו מסתורי כביסה וגם בכדי לכסות בניין רב קומות. ישנו מגוון רחב של סוגי רשתות ואף קיימת רשת שקופה שאינה פוגעת בנראות המבנה.

 

לסיכום

איש מקצוע ייתן מענה מהיר ויעיל עבור המטרד כך שאתם תחסכו זמן ואנרגיה.

יונים

Paris_1650239794
סודות העיר

עייפים מלחפש מה עושים ביעד שבחרתם לחופשתכם הבאה? המידע הוא רב, אבל דווקא על מקומות סודיים לא מדברים מספיק.