נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השראות מהעולם לעיצוב גינות פרטיות

בשנים האחרונות, תחום עיצוב הגינות תפס טרנד חדש – גינות בעיצובים מהעולם.
אם עד לא מזמן היה נהוג לעצב את הגינות בעיקר בסגנון הים תיכוני, היום ישנן גינות שונות שכוללות אלמנטים מרחבי העולם כולו.
מעצבי גינות רבים אומרים שעיצוב הגינה יכול לרמוז על אופי של האדם שגר בה. הדבר לא מפתיע, מכיוון שבדומה לבחירת מקום מגורים, בחירת בגדים או רכב, אנחנו עושים את הבחירה מתוך התאמה לטעמנו האישי.
אספנו עבורכם השראות לעיצוב גינות פרטיות מהעולם, כך שאם אתם מתכננים לעצב גינה בקרוב, תוכלו לראות מהו הסגנון המתאים לכם ביותר.

 

להלן 3 ההשראות:

  1. עיצוב גינות פרטיות בסגנון אנגלי

אנגליה מובילה בתחום עיצוב גינות פרטיות. זו הסיבה שבחרנו להציג אותה ראשונה. גם אם טרם ביקרתם באנגליה, אתם בטח משערים שעיצוב הגינות שם תואם לסגנון האנגלי שמאופיין כרומנטי ויוקרתי.
הגינות הפרטיות האנגליות מלאות בניחוח יוקרתי. הן כוללות מספר רב של צמחי נוי שמשתלבים יחד עם צמחי תבלין וגינת ירק. כמובן שבגינת הירק יש אפשרות לשתול נענע, לואיזה או כל צמח תבלין אחר שאתם רוצים לעשות בו שימוש לשעת התה שלכם.
הגינות האנגליות מאופיינות גם בשטחים גדולים שמלאים במרבדי דשא. ממסגרים אותם פרחים ועצים שמסודרים זה לצד זה. אם יש לכם את האפשרות, אתם יכולים לבנות מבנה שייראה בסגנון עתיק ואותו תכסה צמחיה (חשוב לציין שהוספת המבנה מתאימה לגינות גדולות). בכל גינה אנגלית צריך להיות ספסל אחד לפחות מעץ או ממתכת, גדר נמוכת קומה וכדים שיש בהם צמחיה שנשפכת כלפי חוץ, בנוסף, בגינה אנגלית זורם תמיד מפל מים קטן.
אם תחליטו לבחור בגינה זו,  תוכלו להכין לכם כוס תה קטנה מגינת הירק ולהרגיש לרגע בגינה הפרטית של מלכת אנגליה.

 

  1. עיצוב גינות פרטיות בסגנון טוסקני

גינות בסגנון טוסקני מאופיינות בחסכון במים ובצמחיה. יש בהן ריצוף בסגנון עתיק בגוונים של צבעי פסטל. הצמחייה שאופיינית בגינה זו היא וורדים על כל סוגיהם, צמחיה מטפסת, עצי אפרסמון, ליצ'י וזית.

 

  1. עיצוב גינות פרטיות בסגנון יפני

גינות בסגנון יפני מעוצבות עם פשטות, קווים נקיים והרמוניה. אלו גינות קסומות שמפגישות בין צמחיה טבעית ומוקפדת לבין מים ואדמה. האלמנטים מים ואדמה מודגשים בגינה זו ומספקים ליושבים בה רוגע.
גינה זו כוללת בדרך כלל שביל שעשוי מחלוקי נחל או מאבנים אחרות, צמחי שרך ובמבוק ועצי בוסנאי קטנים.
אם אתם רוצים שהגינה שלכם תהיה מקום למצוא בו שקט ורוגע, זהו הסגנון המתאים עבורכם . חשוב לציין כי זו גינה שדורשת תחזוקה באופן קבוע, כך שכדאי להיעזר באיש מקצוע מתחום עיצוב הגינות שיסייע לכם.

עד כאן 3 ההשראות שלנו מהעולם, מקווים שמצאתם את הגינה שמתאימה לאופי שלכם, כעת כל מה שנותר לכם הוא להתחיל בעיצוב, בהצלחה!

 

גינה מעוצבת