נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חיוג לחו"ל – כל מה שצריך לדעת

חיוג לחו"ל כבר הפך אצל ישראלים רבים (במיוחד הצעירים יותר) להרגל יום יומי שלא שונה בהרבה מחיוג לישראל. דבר זה נובע מהעלייה המאסיבית במסחר ובתקשורת העסקית לחו"ל. למרות זאת ישנם עדיין פערי ידע רבים בנושא בקרב הציבור הרחב. לפניכם מדריך על כל מה שצריך לדעת על חיוג למדינות זרות. 

 

השיטות לחיוג לחו"ל שזמינות כיום בישראל

ישנן שתי שיטות מרכזיות שזמינות כיום בישראל בשביל לבצע שיחות לחו"ל. הראשונה היא שימוש באחת מחברות התקשורת הרבות בישראל וביצוע של שיחה תוך כדי שימוש ברשת הטלפוניה העולמית. השיטה השנייה היא על ידי שימוש באפליקציות רשת ייעודיות וחינמיות בכדי לבצע את השיחה. בכדי לחייג לחו"ל באמצעות אחת החברות הנ"ל, יש להירשם לשירות השיחות שלהן.

 

שימוש באפליקציות ייעודיות וחינמיות

כיום ישנן אפשרויות רבות לקיום שיחות עם מדינות זרות שלא כרוכות בתשלום כלל. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש באפליקציות שונות שנועדו לשם כך. אפליקציות אלה כוללת את וואטסאפ, טלגרם, סקייפ, זום ועוד מספר אפליקציות מוכרות פחות. באמצעות תוכנות אלה אפשר להתקשר לכל מקום בעולם בו יש קליטה של אינטרנט, ובתנאי שגם לצד השני יש את האפליקציה המדוברת. שיטה זאת מאפשרת גם לקיים שיחות וידיאו עם אנשים שונים ברחבי העולם ולא רק שיחות אודיו רגילות.

 

שיחה לחו"ל באמצעות חברת תקשורת

הדרך השנייה שבה ניתן לשוחח עם אנשים שנמצאים במדינה זרה היא באמצעות חברות התקשורת השונות במדינה. בכדי לעשות זאת יש להירשם לשירותיה של אחת מחברות אלה. בדרך כלל גם מומלץ לרכוש מראש חבילת שיחות לחו"ל למדינות שאליהן תרצו להתקשר.

הזמנה של חבילת שיחות לחו"ל מראש תוזיל את התשלום שאותו תשלמו בגין השיחות לחו"ל בצורה משמעותית מאוד. לדוגמא מחיר של שיחה בת 5 דקות יכול לעלות 20 שקלים בלי חבילת שיחות, בעוד שמחירה של שיחה זאת עם חבילה לא יעלה על 5 שקלים.

 

איך לחייג לחו"ל בפועל?

בכדי לחייג לחו"ל בפועל יש להקיש את מספר הקידומת של שיחות לחו"ל של חברת התקשורת בה אתם מנויים. לדוגמא, במקרה של חברת אקספון יש לחייג את המספר 018. לאחר מכן יש להקיש את קידומת המדינה שאליה רוצים להתקשר, ובמקרים מסוימים גם את הקידומת של העיר או האזור שאליהם מבקשים להתקשר. לאחר מכן יש להזין את מספר הטלפון שאליו רוצים להגיע, וניתן לחייג ולדבר עם היעד המבוקש.

 

כיצד להוזיל את תעריפי השיחות לחו"ל?

הדרך הטובה ביותר להוזיל את תעריפי השיחות לחו"ל, היא על ידי השוואת מחירים בין חברות התקשורת השונות ובין החבילות שאותן הן מציעות ללקוחות. ביצוע נכון ויסודי של השוואת המחירים בין החברות והחבילות, יכול להפחית את העלויות של השיחות לחו"ל בעשרות אחוזים.

חיוג לחו"ל