נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חליפות לפגישת עסקים בחו"ל – מה חשוב לשדר

מעבר לסגנון, לגזרה, לאיכות ולנוכחות, חליפות לפגישת עסקים בחו"ל צריכות לשדר מסר.

המאמר יפרט מה חשוב לשדר כשלובשים חליפת עסקים.

 

הראה לי את החליפה ואגיד לך מי אתה

כשמדובר על פגישת עסקים, חליפות גברים צריכות לשדר מסר ברור. בין אם אתם בדרך לעסקת חייכם ובין אם אתם מייצגים את החברה שלכם, אתם צריכים להיראות מרשימים וייצוגיים. ככל שתשדרו יותר ביטחון ורצינות, יבינו שאתם לא עושים הצגות ושהכוונות שלכם צריכות לקבל את כל תשומת הלב. ברגע שלובשים חליפות יוקרתיות ומחויטות יוצרים רושם ראשוני מצוין. אתם מגיעים לפגישה, מציגים את עצמכם ומייד מתקבל הרושם שיש עם מי לעשות עסקים. הרושם הראשוני נקבע תוך זמן ממש קצר, בין 33-100 מילי שניות שזה בערך כמו מצמוץ בעיניים. לאור עובדה זו, לא משנה מה תגידו וכיצד תתנהגו, הבגד הוא הקובע לפחות בשניות הראשונות.

 

משדרים ביטחון עצמי

הביטחון העצמי נקבע על ידי הדימוי העצמי אותו רכשתם מילדות ומתייחס להיבטים שונים הקשורים לאישיות שלכם, למוסר, לדימוי הגופני, המשפחתי ועוד. גם אם הביטחון העצמי שלכם נמוך זה לא אומר שלא ניתן לשפר אותו. אחת מהפעולות הגורמות לשיפור הביטחון העצמי היא הכרה בחזקות שלכם. כלומר, אם בעבר העניקו לכם מחמאות או פידבקים חיוביים על המראה שלכם או על החליפה שלכם, אתם צריכים לסייע לעצמכם לזכור את הדברים החיוביים. לפיכך, אם החליפה עזרה לכם לקבל יחס שונה וחיובי בפעמים קודמות, אין סיבה שזה לא יקרה שוב. כנראה שהפידבקים היו מושפעים מהטעם האנין שלכם, מהגזרה המחויטת ואולי מהצבע של החליפה.

 

כיצד תשלבו צבעים המשדרים בטחון?

חליפות עסקים לגברים שחייבים לשדר ביטחון ואמינות יתאימו צבעים כמו: שחור, אפור וכחול בגוונים השונים שלהם. כמובן שחליפה אדומה או כתומה לא תשיג את המטרה אבל לפחות יוצאים מהקופסא. אתם צריכים לבחור את הגוון המתאים לכם ביותר בתנאי שהוא יהיה צבע המשדר חוזק ורצינות כמו הכחול, אפור ושחור. וכמובן להתאים לצבע גם את החולצה, העניבה והנעליים המתאימות כדי לקבל את הלוק העסקי המושלם.

 

להתאים את עצמכם לסביבה

כאשר פגישת העסקים מתקיימת בחו"ל תהיו חייבים להתאים את עצמכם מבחינת קוד לבוש למדינה בה תבקרו. יתרה מכך, מקום הפגישה עצמו יחייב אתכם להתלבש בהתאם. למשל, החליפה הקלאסית תתאים לכל מקום רשמי כמו משרדי החברה. אם מדובר על פגישה עסקית בבית קפה ייתכן וחליפה ספורטיבית תעשה את הרושם המתאים. אם אתם לא בעניין של חליפה חשוב שלפחות הז'קט יהיה מחויט ומרשים. גם במקרים בהם כבר מכירים אתכם וקיבלו מכם את הרושם הדרוש לאחר מספר פגישות, תוכלו לוותר על כל החליפה ולהסתייע רק בז'קט שאף הוא צריך להיות מרשים הן בגזרה והן בצבע.

 

חליפה מעוצבת