נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חמשת המלונות הכי מפנקים ויוקרתיים בצפון

כמה זמן כבר אתם חולמים על חופשה מפנקת בצפון? לצאת אל הטבע, לנשום אוויר נקי ולהנות מהשקט.

בהרי הגולן, בגליל העליון או התחתון, באזור הכרמל או בכנרת. הצפון קורא לכם.

יחד עם השקט והפשטות, חשוב לכם להתפנק? אל תחשבו שמלונות היוקרה לא הגיעו לצפון הארץ.

בואו יחד איתנו להכיר את המלונות הכי מפנקים ויוקרתיים שפזורים בכל צפון הארץ ומחכים לכם.

 

רכבת לצפון

אנחנו בימים של מגיפה עולמית. השמיים נפתחים ונסגרים לסירוגין, יש פחד מלהידבק והבדיקה לפעמים עולה יותר מהטיסה. זה בדיוק הזמן להתחיל לנפוש בארץ, ובמיוחד בצפון הארץ. מי שמחפש שקט, נופים כמו באירופה ואוכל טוב, יכול למצוא את הכל בצפון. בנוסף לכל זה, תוכלו למצוא גם מלונות יוקרה שיעלו על כל דמיון. טיפ נוסף מאיתנו לפני שמתחילים: לפני שאתם מתכננים את הטיול שלכם, כנסו לאתר – north-il מגזין הצפון של ישראל, יש שם את כל ההמלצות הכי שוות לחופשה בצפון.

 

סטאי כנרת

בית מלון מקבוצת המלונות היוקרתית סטאי. שוכן על שפת הכנרת מצדה המזרחי, למרגלות הגולן. המלון מציע מגוון חדרים, ביניהם גם וילות בגדלים שונים הכוללות ג'קוזי או בריכה פרטית. במלון מתחם ספא גדול המציע מגוון טיפולים לגוף, לפנים ולנפש. בנוסף לכל זה, המלון מציע גם מגוון ארוחות גורמה לאורך שעות היום בחדר האוכל שבו חלון גדול ממנו נשקפת הכנרת.

 

המלון הסקוטי בטבריה

מלון יוקרתי נוסף, השוכן גם הוא על שפת הכנרת אך מצידה המערבי, בעיר טבריה. המלון מעוצב כך שמשתלב עם הנוף הגלילי ועם היצירה המקומית – האוכל, הרהיטים ויצירות האמנות, רובם מגיעים מהאזור. המלון נמצא במבנה היסטורי השייך לכנסייה הסקוטית ושימש בעבר כבית חולים ולאחר מכן כאכסנייה לצלבנים.

 

אחוזת יסמין – מלון בוטיק בראש פינה

במושבה הקסומה ראש פינה, תוכלו למצוא את מלון הבוטיק אחוזת יסמין. המלון מציע חופשות מותאמות לזוגות ולמשפחות כאשר בתאריכים מסוימים יהיה ניתן להזמין חופשה זוגית בלבד ובאחרים יהיה ניתן להזמין משפחתית, כדי לתת את השקט למי שזקוק לו. במלון תמצאו סוויטות מפנקות, בריכת שחייה, סאונה וג'קוזי.

 

אחוזת יערות הכרמל

מי שמחפש חופשה יוקרתית, שקטה, בריאה, מלאה בטבע ירוק שלא נגמר, יכול למצוא אותה ביערות הכרמל. מלון הבוטיק המפורסם שנמצא בלב יערות הכרמל שליד חיפה. במלון תוכלו להתנתק מכל הרעשים ולהתפנק בעיסוי, ארוחות גורמה, בריכות, בר קוקטיילים ונוף עוצר נשימה.

 

מלון פרא בוטיק ברמת הגולן

חדרים מעוצבים בשילוב עם טבע עוצר נשימה. בריכות, ספא, ג'קוזי וחמאם, הכל במקום אחד. אנשים שאוהבים את הגולן ולא מוכנים להתפשר על המלון שלהם – צריכים להגיע לכאן.

 

כשיוקרה ופשטות נפגשים

יש מלונות יוקרה בצפון והם מציעים לכם את כל הטוב שבעולם. הקסם הגדול קורה כאשר היוקרה של המלון, פוגשת בפשטות של הטבע.

מיטה זוגית

 

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות