נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באילו מדינות ניתן למצוא טבעות יהלום מיוחדות?

גברים רבים מעניינים להביע את הרגשות שלהם כלפי ארוסותיהן, בטבעת יהלום שאין עוד כמותה בעולם. גברים אלו יחפשו גם מחוץ לגבולות הארץ, על מנת למצוא טבעת יהלום בעיצוב ייחודי, ועל מנת לדעת שטבעת כזו? יש רק אחת. חלק מהלקוחות המזמינים טבעות יהלום, בוחרים מתוך מלאי קיים של טבעות- את זו בעלת העיצוב שהכי הולם את טעמם ואת טעמה של בת הזוג, וחלק מגדילים לעשות, ומזמינים טבעת מעוצבת אישית. היכן בעולם ניתן להזמין או למצוא טבעות יהלום מיוחדות? המשיכו לקרוא.

שוק טבעות היהלומים

כשמדובר בטבעות יהלום, המגוון רחב מאוד, וכל אדם שיחפש- לבסוף יוכל למצוא את הטבעת המושלמת עבורו. גם במידה ולא באנו על סיפוקנו מההיצע, תמיד יש את האופציה של הזמנת טבעת בעיצוב אישי, שאותה הצורפים יכינו במיוחד עבורנו. שיטות הצורפות עברו תהפוכות רבות בשנים האחרונות, וכיום ניתן למצוא בתי עסק המציעים הדפסה תלת מימדית של תכשיטים, עוד לפני תחילת הכנתם. במקביל לשיטות החדישות, עדיין מתקיימות מספר שיטות ותיקות שנמצאות בשימוש אצל בעלי מקצוע מסוימים, על אף שהן נחשבות ותיקות יותר. בין השיטות האלה נוכל למצוא את שיטת כיפוף וחיתוך המתכת, ואת שיטת השימוש ביציקת שעווה.

באילו מדינות ניתן למצוא טבעות יהלום ייחודיות?

בורסת היהלומים הישראלית נחשבת למטרופולין משמעותי בכל הנוגע לסחר ביהלומים ותכשיטי יהלומים, והיא "מגלגלת" כ-60 אחוזים מהמחזור העולמי ביהלומים גולמיים (!). מכך בוודאי הבנתם, שבמידה ואתם מחפשים אחר טבעות יהלום מיוחדות, כנראה ששווה לכם להציץ קודם כל פה, אצלנו במדינה. עם זאת ייתכן וחלקכם יעדיפו לחפש במדינות אחרות, מסיבות כאלו ואחרות…אולי רכישה במדינה אחרת תסתכם כזולה יותר, ואולי פשוט לא מצאתם את מה שרציתם. בין המדינות הנוספות בעולם המחזיקות בתואר "שיאניות תכשיטי היהלומים", נוכל למצוא את ניו יורק, וושינגטון ופלורידה- ששלושתן נמצאות בתחומי ארצות הברית, ובגבולותיהן ניתן למצוא חלק מתכשיטי היהלומים המיוחדים והנדירים המיוצרים בטכנולוגיה הטובה בעולם. מדינות נוספות שנחשבות למצטיינות בתעשיית היהלומים שלהן הן צרפת, סין ושווייץ. במדינות אלו ניתן למצוא מגוון ייחודי של טבעות יהלום ייחודיות ואיכותיות כאחד, ולעתים הרכישה תתאפשר אף דרך האינטרנט!

נראה שהתמזל מזלם של חובבי היהלומים הישראליים, היות ומרכז סחר היהלומים שלנו (בורסת היהלומים הישראלית) נחשב לאחד הגדולים בעולם כולו. אמנם אין הדבר מבטיח שכל אדם יימצא את טבעת היהלום שחיפש, אך בימינו? אין מדובר בבעיה משמעותית במיוחד. חיפוש טבעת יהלום במדינות מסוימות בארה"ב, בצרפת, סין ושווייץ, תוכל לאפשר לנו חשיפה לעיצובים מיוחדים ונדירים מאין כמוהם. ייתכן מאוד שמה שלא מצאנו פה בישראל, נוכל למצוא במדינות אחרות. תהליך הרכישה מחוץ לגבולות הארץ הוא פשוט יותר בימינו, והאינטרנט- מאפשר לנו לרכוש בנוחות ובצורה בטוחה, גם במידה ולא נרצה להגיע פיזית לאותה מדינה.