נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיול בעגלה או במנשא – מה עדיף במסלולי שטח

טיול בחוץ הוא אחד מהחוויות המהנות ביותר שתוכלו לספק לילדכם. אחת השאלות שתשאלו את עצמכם לפני יציאה לטיול כזה תהיה שאלת הנוחות. סביר להניח שתשאלו איך הכי נוח יהיה לכם לקחת את התינוק, כאשר החלופות שיעמדו לפניכם יהיו מנשא או עגלה. בתשובה לשאלה זו יש כל מיני פרמטרים שתצטרכו להתייחס אליהם לפני שתחליטו. בין היתר זה תלוי בצרכים שלכם, בגיל התינוק ובתנאי השטח.

 

עגלה מול מנשא

כאשר תצאו עם תינוקכם לטייל בשטח תוכלו לקחת אותו בעגלה, לסחוב מנשא לתינוק או לשלב בין שניהם. לכל דרך שתבחרו יש יתרונות בהתאם למה שאתם מחפשים.

עגלה היא אחד ממוצרי התינוקות הבסיסיים שקיימים בשוק, היא מלווה אתכם לכל מקום אליו אתם הולכים. לקיחת העגלה לטיול תאפשר לכם לסחוב בתוכה את כל הציוד הרלוונטי לכם לטיול ותקל עליכם בסחיבה הן של המוצרים והן של התינוק.

מנשא הוא מוצר המאפשר לכם לשאת את התינוק צמוד אליכם באמצעות רצועות. ישנם מנשאים המיועדים לתינוקות רכים, בהם התינוק צמוד להורה מקדימה ומנשאים לתינוקות גדולים יותר, בהם ניתן להושיב את הילד על גב ההורה. המנשא יאפשר לכם להשאיר את הידיים פנויות לכל הצרכים האחרים הנדרשים מכם במהלך הטיול.

 

גיל התינוק

כאשר מדובר בילד גדול יחסית, תוכלו לבחור לפי העדפתו עגלה או מנשא גב. שניהם יאפשרו לו מרחב ראיה על הטבע שסביבו. לעומת זאת, במידה ומדובר בתינוק קטן, סביר להניח שיהיה לו נוח להישאר קרוב וצמוד אליכם לגוף. כך, הוא ירגיש בטוח ומוגן ואתם תוכלו להגן עליו ממעופפים, רוח, שמש וכולי.

 

תנאי השטח

כיום, ישנם מסלולים רבים המותאמים לטיול עם עגלת תינוק. במסלולים אלו תוכלו לנצל את ההתאמה וללכת עם עגלה, דבר שיאפשר למשל לתינוק לשכב לנוח במידה וירצה בכך. במידה ותבחרו במסלול מאתגר יותר, הדורש יותר תזוזה, מנשא תהיה הבחירה הטובה יותר. המנשא יאפשר לכם להשאיר את התינוק קרוב אליכם, ימנע תזוזות מיותרות ויאפשר לכם ללכת בלב שקט.

 

הנוחות שלכם במהלך הטיול

כמובן שיש גם להתחשב בנוחות שלכם כהורים במהלך הטיול. בדקו מראש את המסלול אליו אתם מייעדים לטייל. זכרו כי יש באפשרותכם לבחור באופציה המשולבת. חלק מהזמן לשאת את התינוק עליכם במנשא, בעיקר אם תרצו מסלול שדורש קצת יותר תזוזה ובשאר הזמן תוכלו להשכיב או להושיב אותו בעגלה. בנוסף, במידה ויש לכם יותר מתינוק אחד בגילאים שונים, תוכלו להושיב תינוק אחד בעגלה ואת האחר במנשא מה שיאפשר לקחת את שניהם ללא בעיה.

לסיכום, גם לעגלה וגם למנשא יש כל אחד את היתרונות שלו. חשוב שתשקללו את כל התנאים במסלול אליו אתם יוצאים ותבחרו בחירה שתאפשר לכם טיול עם מקסימום הנאה ונוחות.

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות