נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיול יקבים בצפון: חוויה משפחתית מדהימה

אין כמו יום טיולים בצפון, במיוחד אם הוא כולל ביקור ביקבי יין המאפשרים לכם להתענג על טעימות יין. עומדים לצאת לנופש? כדאי לקחת בחשבון אטרקציות בצפון שגורמות לכל ההבדל, בין אם אתם יוצאים כזוג או כמשפחה עם ילדים.

אין ספק, ישנן אטרקציות בצפון שיכולות לגרום לכל הנופש להרגיש ולהחוות אחרת. בין אם אתם מגיעים לצפון כזוג רומנטי או כמשפחה עם זאטוטים, אתם יכולים למצוא אטרקציות מושלמות עבורכם. אגב, גם חובבי ה-EXTREME יכולים להנות מטיולי שטח עם ג'יפים לנהיגה עצמית, טיולי טרקטורונים, סנפלינג, בנג'י ועוד. אבל רגע לפני שקופצים מאיזה הר, בואו נדבר על יין ישראלי שכולנו אוהבים.

 

יקבים בצפון וטעימות יין ישראלי שכולנו אוהבים

בצפון ישנם יקבי יין מקומיים אשר מייצרים יין ישראלי באיכות גבוהה ביותר, ואותם יקבים גם מציעים סיורים הכוללים הדרכות וטעימות. היקבים האלו פתוחים לביקורו של הקהל הרחב, מאחר וחלק מפרנסתם של יקבי היין האלו מגיעה גם מאותם הביקורים.

אתם יכולים לבקר ביקבים עם הילדים, והביקור הזה מושלם ממש עבור זוגות ועבור נופשי ירח דבש. זוגות רבים מגיעים לאזור הצפון בכדי להנות מאירועים מיוחדים, הכוללים גם אירוח כפרי בשלל מתחמי צימרים רומנטיים במיוחד ברמת הגולן.

 

אזור הצפון אידאלי עבור משפחות ואירועים

אזור הצפון אידיאלי עבור אירועים מסוגים אלו, כולל אירועים קבוצתיים אפילו. אנשים רבים בוחרים את אזור הצפון עבור אירועי גיבוש של עובדים, עבור כנסים עסקיים, למטרת סדנאות שונות ועוד. בין אם אתם עורכים כנס כזה או אחר, כדאי לקחת בחשבון גם ביקור ביקבי יין עם טעימות.

אין ספק, לאחר שעה קלה ביקב של יין ישראלי, ה"דיסטנס" בין כולם בדרך כלל נשבר. וכמו שחכמים מאיתנו כבר אמרו פעם, האינטראקציה יכולה רק להשתפר לאחר שלוגמים יין משובח. אם אתם מחפשים אחר אטרקציות למשפחות בצפון, תשמחו לדעת שאותם יקבים בצפון גם מציעים לכם להתענג על חוויות קולינאריות של ממש.

 

ביקור ביקב בצפון שכולל מטעמים קולינאריים

אתם מוזמנים להנות ממטעמים שונים אשר מוגשים לכם כבר בקבלת הפנים, ועד לארוחות מלאות ועשירות בהתאמה אישית לאירועים משפחתיים. כיף גדול. אגב, יקבים בצפון מושלמים לטיולים משפחתיים גם בזכות אותם סיורים בין כרמים, שהמשפחות חוות בתוך ג'יפים חדישים! כיף גדול!

באופן כללי, הסיורים ביקבי יין בצפון כוללים הדרכה על תהליכי ייצור היין, ביקור באולם חביות ועימות של יין, הסברים על תהליך העבודה ועוד. ניתן גם להנות מסיור חקלאי, שבמהלכו למעשה מקבלים הסברים על הפילוסופיה מאחורי העשייה של יקב רמת הגולן. מרתק. תוך כדי הסיור, תוכלו גם להנות מפלטה של גבינות איכותיות, חלקן מיוצרות כאן ברמת הגולן (בהזמנה מראש ובתשלום נוסף, כמו שאר הסיורים והשירותים). נתראה בקרוב!