נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיול קולינרי – 10 מקומות בארץ ששווה לנסוע לאכול בהם

לא סתם אומרים שהדרך ללב עוברת דרך הקיבה ויש הרגשה שזה מדויק במיוחד לקהל הישראלי, עבורו כל סיבה למסיבה כוללת ארוחה דשנה או נשנוש מושחת. אם גם אתם אוהבים לזלול, יש כמה מקומות ששווה לנסוע אליהם במיוחד… קבלו אותם מצפון לדרום.

 

קדירת המכשפה והחלבן, בית הלל

אחת המסעדות הטובות ביותר בארץ וגם אחת הגבוהות ביותר (1,100 מטרים מעל פני הים) – קדירת המכשפה והחלבן היא מסעדת קדירות משובחת הצופה לחרמון וישובי הגולן ובנוסף לקדירות היא מציעה קינוחים מושחתים.

 

תמרלין, נהלל

מסעדה משפחתית ומעדניה בקונספט "פארם טו טייבל", או במילים פשוטות – מהמשק לצלחת. מדובר במסעדת בשרים איכותית עם נתחי בשר משובחים ממשק הבקר המשפחתי, סלטים עשירים ומנות נוספות.

 

הבולגרי, חיפה

אם דם בולגרי זורם בעורקיכם וגם אם לא, הבולגרי הוא אחד המוסדות הקולינריים בחיפה שאסור לפספס, עם מנות דגל מהמטבח הבולגרי ומטבחים שכנים, כמו קציצות פראסה וסלט איקרה. טיפ: אל תפספסו את תפריט הבראנץ' של שישי.

 

מריפוסה, קיסריה

מסעדת שף כשרה ומיוחדת שמשלבת בין אוכל מצוין, לוקיישן ארקטיבי ואווירה מוקפדת. למרות זאת, כל אחד יוכל למצוא בה את עצמו – מנות דג משובחות, תפריט על האש (פרגיות, קבבונים), סלטים עשירים, קינוחים והפתעות.

 

נומי, כפר מונש

מסעדת קונספט מרעננת, עם אווירה אורבנית ותפריט לא שגרתי, בחלקו קבוע ובחלקו מתחלף בהתאם לחומרי גלם עונתיים. בין המנות המומלצות: טרטר טונה ופטוצ'יני חלמונים וכמובן – אל תוותרו על הקוקטיילים האלוהיים.

 

בר 51, תל אביב

מסעדה מוקפדת וסקסית המתמחה במנות קטנות ומסקרנות, תפריט אלכוהול מפתיע ונבחרת מנצחת של קינוחים עם טוויסט בעלילה כמו פנקוטה זעתר ודבש. האמינו לנו, ככל שזה נשמע מוזר יותר, זה טעים יותר.

 

התאנה 94, משמר איילון

מסעדה קסומה היושבת בבוסתן אורגני שמייצר את חומרי הגלם המשובחים המרכיבים את מנות הדגל, כמו סלטים, פיצות ומאפים מיוחדים. אין הגשה לשולחן ואת האוכל צריך לאסוף לבד, אבל אז נחשפים לחנות מקסימה בה תוצרת מקומית מעניינת.

 

מחניודה, ירושלים

מסעדת שף שהיא מוסד של ממש ובין המסעדות המצליחות ביותר ארץ ועל כן חייבים להזמין אליה מקום מראש. בנוסף לאוכל ברמה גבוהה במיוחד, המסעדה ידועה בזכות אווירה תוססת ותפריט יינות משובח.

 

המעדנייה Route 90, צוקים

המעדנייה בכביש 90 היא הרבה יותר ממעדנייה. נכון, היא מציעה שלל גבינות, נקניקים, בירות מקומיות (מבשלת נגב זה כאן) ועוד, אך גולת הכותרת הוא תפריט אלוהי של כריכים ממכרים שפשוט אסור לפספס.

 

עוגה צ'אגה, אילת

עוגה צ'אגה קונדיטוריה באילת היא קונדיטוריה איכותית ובית קפה מקסים עם תפריט מושחת במיוחד של עוגות, עוגיות ושלל מאפים טריים. אז לא משנה היכן אכלתם את המנה העיקרית – זה המקום לקינוח.

ארוחת ערב

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות