נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיסות סודיות – לאן אפשר לטוס?

החלטתם לצאת לחופשה בקרוב? מזל טוב! עכשיו נשאר לכם רק להחליט מה היעד המתאים עבורכם ביותר. אנחנו כאן כדי לומר לכם שמדובר בהליך שעשוי להיות מורכב לעיתים. שכן, יש מגוון רחב של חופשות ולכל אחד יש צרכים אחרים. החלטנו לבדוק במיוחד בשבילכם את כל הפרטים בנושא, כדי להקל עליכם בבחירת היעד המתאים ביותר. הישארו אתנו ותגלו לאן אפשר לטוס.

 

רוצים חופשה אותנטית? צאו לאיסטנבול

מי שיצא לחופשה באיסטנבול בעבר, ידע לומר לכם שמדובר ביעד אותנטי במיוחד. אי אפשר להתעלם מהאווירה המיוחדת ברחובות, המוזיקה והמזרקות. ההמלצה שלנו היא לבחור במלון הכול כלול ולצאת מידי פעם למרכזים הגדולים של העיר.

במרכז איסטיקלל למשל תוכלו לאכול מאכלים מקומיים וליהנות מרכישה של בגדים איכותיים. אם תרצו להרחיק מעט, תוכלו ללכת ברחובות העיר ולהגיע אל השווקים הייחודיים שיאפשרו לכם לחוות את טורקיה מקרוב.

איסטנבול

מעדיפים לחוות את הטבע במלוא תפארתו? צאו לקפדוקיה

מי מכם שרוצים לחוות את הטבע ולהרגיש כמו אנשי מערות, צריכים להגיע אל קפדוקיה. נציין כי מדובר ביעד שנמצא גם כן בטורקיה, אך זהו אזור מרוחק הרבה יותר מאיסטנבול (לכן אנו מציעים אותו בנפרד). בקפדוקיה תוכלו לראות סלעים מרהיבים, מערות מיוחדות וכדורים פורחים שמקשטים את השמים.

אנו ממליצים לכם לקרוא עוד על היעד המיוחד הזה. היכנסו אל אתר מידע על חופשות בחול ותוכלו לדעת איך מגיעים לשם ומה הכי כדאי לעשות ביעד.

 

רוצים טיולים אורבניים ביעד חם? צאו לדובאי!

מי מכם שאוהבים טיולים אורבניים ומזג אוויר חם צריכים להגיע אל דובאי. אפשר לומר שמדובר ביעד החם ביותר שמושך אליו ישראלים רבים. בדובאי יש מגוון עצום של אפשרויות, כך שלא משעמם שם לרגע. הנה כמה מקומות תיירותיים שכדאי לכם להגיע אליהם, במידה ותחליטו לטוס לשם:

  • בורג' חליפה
  • המסגרת הגדולה
  • חוף הים

טיולים עירוניים

לא מצאתם את היעד שלכם? יש לנו פתרון!

אם קראתם את האפשרויות שהוצעו לכם לעיל ולא מצאתם את היעד שיושב עליכם בול, כדאי שתדעו שזה לא הסוף. יש עוד מגוון עצום של יעדים, כך שתוכלו למצוא בסופו של דבר את המקום המתאים לכם. ההמלצה שלנו היא לפנות אל אתר שמרכז מידע מעמיק אודות חופשה בחו"ל.

ניתן פשוט לערוך חיפוש אודות אתרים מסוג זה ברחבי הרשת (למשל, בגוגל או בקבוצות פייסבוק של מטיילים). לאחר שתעשו זאת, סביר להניח שתמצאו את עצמכם מתלבטים בין 2 ל – 3 יעדים רלוונטיים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את האפשרויות הטובות ביותר לטיסה. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה הבסיסית, כך שנשאר לכם רק לערוך בירור מעמיק עוד יותר במידה ולא מצאתם את היעד שלכם במדריך הנוכחי. נאחל לכם בהזדמנות זו בחירה נכונה וטיסה נעימה!

טיסות סודיות

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים