נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יום הולדת בנים גם בחופשה – עם אילו מותגים שווה לחגוג יום הולדת

איזה כיף זה יומולדת? יום הולדת הוא יום שהוא רק שלכם, כל השמחה היא סביבכם.

וכדי לחגוג את יום ההולדת בצורה כזו שתיזכר לשנים קדימה, יהיה כדאי לתכנן קונספט ליום הנהדר הזה.

למשל, קונספט של כדורגל, ספיידרמן, יום הולדת בקונספט של מטוסים ועוד. בואו נדבר על זה.

מתכננים יום הולדת? אנחנו רוצים להכיר לכם את אחד מהטרנדים הכי מומלצים בשנים האחרונות, שרק הולך ותופס עדיין תאוצה. הטרנד הוא: "יום הולדת קונספט". אין ספק, יום ההולדת זהו יום מיוחד אשר מצריך השקעת משאבים ומאמצים מסוימים. זאת, בכדי ליצור ולייצר את היום המושלם עבור חתן היום הזה. ואם מדובר למשל ביום הולדת לילדים, אין הורה שלא מבין את החשיבות שביצירת יום ההולדת המושלם. אז אם אתם בעניין של יצירת היום המושלם לילד, בואו נתחיל עם אחת ההמלצות שלנו – רעיונות ליום הולדת כדורגל לילדים.

 

הכירו את הקונספט המושלם לימי הולדת

רגע לפני שאתם מזמינים קוסם וממחזרים את הרעיון של שנה שעברה, תחשבו על יום הולדת בקונספט של כדורגל. באתר של קיטיטוס (לינק בסוף המאמר) תוכלו לקבל השראה מעולה עבור קונספט כזה. לאחר שבעצמנו סקרנו את האתר הנ"ל של קיטיטוס, מצאנו שביום הולדת כדורגל אפשר להשתמש בכל מיני מוטיבים שונים של כדורגל. למשל, שולחן יום הולדת כדורגל לילדים.

אתם תוכלו להשתמש במפת שולחן כדורגל, נרות זהב לעוגה, צלחות כדורגל, קשיי שתייה כדורגל ועוד. וכמו בכל יום הולדת, גם צריך לחלק מתנות סמליות לילדים, אז קחו לכם גם מדבקות כדורגל ממותגות. תענוג גדול, שרוב הילדים יאהבו. אם הילדים פחות בקטע של כדורגל, אפשר גם יום הולדת ספיידרמן.

 

יום הולדת ספיידרמן שרוב הילדים יאהבו

יום הולדת ספיידרמן הוא קונספט ממש נחמד, קונספט מותאם לא רק עבור חובבי הז'אנר של קומיקס. גם ילדים שפחות מתחברים לקומיקס בכללי, יכולים להתחבר ספציפית לספיידרמן. וגם כאן, תוכלו להשתמש באלמנטים שונים בכדי לייחד את האירוע ולהפוך אותו לקונספט של ספיידרמן.

בין אם הילד חוגג עם מעט חברים או עם הרבה מהם, בכל מקרה יהיה חשוב גם להתאים את יום ההולדת לאופי והטבע של האירוע והילדים. יהיה כדאי לבדוק עם הילד מה החברים שלו אוהבים, אילו דמויות קומיקס, אילו משחקים ואטרקציות ועוד.

 

תערכו בדיקה בקרב חבריו של הילד

כל עוד תערכו את "משאל העם" הזה בקרב חבריו של הילדים, יהיה לכם יותר קל לקלוע למטרה וליצור את יום ההולדת המושלם. בשורה התחתונה, יום ההולדת הוא עבור הילדים, ככה שה-SAY שלהם הוא החשוב ביותר כנראה. אם כך, תתייעצו עם הילד לפני שאתם מחליטים על יום הולדת כדורגל, יום הולדת ספיידרמן או כל יום הולדת אחר. ולגבי ההשראה שהבטחנו לכם, תוכלו לקבל אותה כאן: https://www.renne.co.il/category/%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%aa/%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%aa-%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%9d

 

כלי טייס

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות