נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יותר מסתם ביקור: למי מתאים רילוקיישן?

אין ספק שמעבר למדינה חדשה הוא החלטה מרגשת שיכולה לשנות את חייכם לחלוטין. אנשים ישראלים רבים בוחרים לעבור לגור במקום אחר, אם זה בארה"ב או באירופה. אירופה היא יעד פופולרי עבור מי שמחפש התחלה חדשה, אבל המעבר ליבשת זו עשוי לא להתאים לכל אחד. אז למי מתאים לעשות רילוקיישן לאירופה? 

 

הזדמנויות קריירה חדשות

רילוקיישן לכל יעד באירופה יכול להתאים לכל מי שמחפש הזדמנויות קריירה חדשות בשלל תעשיות שונות. אירופה היא ביתם של מרכזי עסקים רבים ומפותחים ביותר, לדוגמה בערים כמו לונדון, ברלין, ציריך וכדומה. בכל אלה יש תחומים שונים שניתן לעבוד בהם, מהייטק ופיננסים ועד לאומנויות ותרבות.

רילוקיישן לאירופה יכול לספק עבורכם סביבות עבודה חדשניות, אפיקי התקדמות רבים ואתגרים מלהיבים בתחום העבודה הנוכחי שלכם או בתחום חדש לחלוטין.

קריירה

חובבי תרבות ואומנות

לאירופה יש מורשת תרבותית עשירה ביותר, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לרילוקיישן עבור אלה שיש להם תשוקה גדולה לאומנות, היסטוריה, תרבותו וכדומה. בערים האירופאיות הגדולות ניתן לראות אדריכלות מרהיבה ומוזיאונים ברמה בינלאומית, ובערים הקטנות יותר תחשפו להיסטוריה רבת שנים ופסטיבליים מקומיים.

אירופה יכולה להציע לכם חוויות רבות בתחום התרבות והאומנות, על כן אם אתם נמשכים לזה ויש לכם יצר הרפתקנות- כדאי לכם לשקול הזדמנות זו.

 

בעלי שפה נוספת

אמנם במדינות רבות ניתן להסתדר עם השפה האנגלית, אך יש מדינות מסוימות באירופה שממעטים להשתמש בה. לדוגמה בצרפת- לא רבים יענו לכם אם תפנו אליהם באנגלית מאחר והם שומרים על השפה הצרפתית שלהם בקנאות.

אבל אם יש לכם שפה נוספת או שאתם יודעים ללמוד שפות חדשות בקלות- אירופה יכולה להתאים לכם. גרמנית היא שפה שיחסית קל ללמוד וכך גם ספרדית! אבל אל דאגה, גם אם אתם לא מגיעים עם שפה נוספת- ניתן למצוא מוסדות, שיעורים וחוגים רבים שיוכלו לעזור לכם לרכוש שפה במקום בו אתם נמצאים.

מדינות

סטודנטים ואקדמאיים

באירופה תוכלו למצוא מוסדות אקדמיים יוקרתיים וגדולים. אם אתם סטודנטים שמחפשים לרכוש השכלה גבוהה ואיכותית ולקחת חלק בתוכניות לימוד מגוונות תוכלו למצוא הזדמנויות נהדרות לכך במדינות כגון בריטניה, שוויץ, גרמניה ועוד. כך גם אם אתם כבר בעלי תואר שרוצים להשתלב באקדמיה במחקר- ניתן לעשות זאת במוסדות רבים ששמחים לשלב בשורותיהם מרצים מרחבי העולם.

 

אנשים שמחפשים איזון בין העבודה לחיים

איזון עבודה וחיים אישיים הוא איזון שקשה לשמר. אם אתם עובדים בישראל אתם בטח יודעים שימי העבודה פה ארוכים במיוחד, מה שלא משאיר זמן רב לפנאי, תרבות ומנוחה. אך יש מדינות שונות באירופה שמציעות זמן חופשה נדיב, מדיניות עבודה שידידותית לבעלי משפחות ועוד. רילוקיישן לאירופה יכול לספק עבורכם אורח חיים מאוזן יותר ולאפשר לכם לתעדף את הרווחה האישית שלכם על פני דברים אחרים.

מדינה חדשה

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים