נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יצאנו לטיול – 4 טיפים לימי גיבוש לעובדים

איזה כיף! החלטתם להתפנק ולצאת עם כלל עובדי החברה ליום גיבוש מהנה ומאחד!
יום גיבוש הוא בהחלט הפעלה שנצרבת בלב העובדים, מקרבת בינהם ומחזקת את היחס החיובי של העובד כלפי מקום העבודה וזה תמיד דבר טוב, לשני הצדדים. בכדי להפיק את המירב מהיום הזה כדאי לקחת בחשבון מספר גורמים – סוג הפעילות, אופי העובדים, היררכית החברה, העדפות מזון ועוד.
 

 

גיבוש אמיתי מתחיל בהיכרות אישית

יצאתם מגבולות המשרד? ברכותיי! זה הסימן להפסיק לדבר ביזנס. תנו לעובדים הרגשה של כיף וחופש אמיתיים, במידה ובמקום עבודתכם יש קוד לבוש מסוים או מדים ייצוגיים, הודיעו לעובדים שלכם שניתן להגיע בלבוש אזרחי וחופשי, מה שיתן תחושת שחרור מעבר לנראות; גם השיחות יהיו אישיות יותר ופורמליות פחות. השתדלו לא להעלות נושאי עבודה ולהתמקד בהיכרות אמיתית, בייחוד אם מדובר בחברה גדולה בה בדרך כלל אין תקשורת בין מחלקות מסוימות.

 

אוכל ישמח לבב אנוש

בכדי שכולם יהיו מלאי אנרגיה, כדאי לספק אוכל טעים ואיכותי אשר ירומם את המורל בקבוצה. חשוב מאד לוודא טרם היציאה רגישויות ואלרגיות שונות למזון, לבדוק מי מהעובדים צמחוני או טבעוני ולספק תחליף טעים וראוי לכולם. מעבר לארוחה גדולה, טובה ומשביעה העובדים שלכם יעריכו מאד פינוקים בין הפעילויות; ממתקים, חטיפים ושוקולדים שתמיד עושים כיף בבטן ובלב.

 

ימים, שעות ומה שביניהם

ארגון ימי גיבוש לעובדים זו משימה לא פשוטה בכלל, כדאי להתחשב בשעות ובימי העבודה, כלומר, בכדי שתהא נוכחות מלאה של כלל העובדים ואף התרגשות לקראת יום הגיבוש, מומלץ לתכננו ביום עבודה כהסדרו, משמע, לא ביום מנוחה ולא בחריגה גדולה ומשמעותית מהשעות הקבועות. במידה והפעילות נמשכת עד שעת לילה מאוחרת, העובדים שלכם יעריכו מאד אם תחרגו ממנהיגכם ותאפשרו הגעה מאוחרת ביום המחרת.

 

הכל מוכן? בואו נצא לדרך!

רגע, אבל לאן? אחרי שקבענו את היום המושלם לגיבוש, את השעות המתאימות, ארגנו אוכל טעים, חטיפים כיפיים ואנחנו לבושים בבגדים נוחים, כדאי גם לתכנן מה עושים. כפי שנאמר לעיל, ארגון ימי גיבוש לעובדים זו מטלה המניחה על כפה אחריות רבה. כדאי לקבוע תקציב ועל פיו לתכנן מסלול שיתאים לאוכלוסיית החברה – טיול ברחבי הארץ, סדנאות שונות, פעילויות היכרות או ״סתם״ יום של בטן-גב בבריכה. אם תצליחו להפתיע את העובדים שלכם עם פעילות שהם מעולם לא התנסו בה – הרווחתם.

 

לסיום סיומת

לסיכום, על מנת לארגן את יום הגיבוש המושלם בחברתכם, עליכם להציב במקום הראשון קודם כל את עובדי החברה. מה הפעילות המתאימה להם, הפעלות אקטיביות, סיורים או רביצה? כדאי לקחת בחשבון כי לעיתים דברים הנראים לנו מהנים עלולים להיתפס כמשעממים אצל האחר, לכן באפשרותכם לתת לעובדים לבחור את הפעילויות ו/או את היום בו יתקיים הגיבוש. תנו לעובדים שלכם להרגיש בנוח, הן בלבוש והן במבחר המזון, אל תתנו להם להרגיש כנטל אם הם צריכים התאמה אישית. והמלצה אחרונה – שמרו על מורל גבוה! אל תתנו מקום להיררכיות, בסופו של יום מטרת ימי גיבוש לעובדים היא ליצור תחושת שייכות ואווירה כיפית! תהנו ושמרו על עצמכם!

בליינים

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות