נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תמצאו טיסות זולות ברשת!

אין כמו חופשה בחו"ל כדי להתרענן מהשגרה הסיזיפית ולמצוא מרגוע לגוף וגם לנפש. למרבה השמחה, אם בעבר טיסה לחוצלארץ הייתה שמורה לעשירים בלבד, הרי שכיום ניתן למצוא טיסה כמעט בכל תקציב, כך שכל אחד יכול להרשות לעצמו להתפנק מעת לעת. איך משיגים את כרטיס החלומות במחיר שישאיר לכם עודף בכיס? ריכזנו לפניכם את הטיפים שאתם חייבים להכיר.

טיסה לחו"ל היא אחת הפעילויות האהובות ביותר בקרב נופשים מישראל וככאלה, אנו בקיאים בכל מנועי החיפוש החמים ומדקלמים בעל פי דרכים שונות להוזיל את מחיר הכרטיס. ועדיין, יש כמה טריקים שכדאי שתכירו, במיוחד אם אתם בונים על חופשה בהרכב משפחתי ורוצים לסיים אותה בלי לקחת משכנתא.

 

השוואה בין מנועי חיפוש

ברחבי האינטרנט מנועי חיפוש רבים. לרובם יש גישה לאותם מסדי נתונים, אך היחסים השונים עם חברות התעופה והתיירות מאפשרים להם להציע מחירים שונים.

טיסות זולות באינטרנט

מצב גלישה נסתר (אינקוגניטו)

לא משנה באיזה מנוע חיפוש בחרתם – גוגל טיסות, איזיגו או אתר חדש שעלה לאוויר, גלישה במצב נסתר תאפשר לכם ליהנות ממחירים נמוכים משמעותית. נסו ותופתעו מהתוצאה.

 

גמישות

גמישות באה לידי ביטוי בבחירת התאריך ובנמל התעופה. בידקו כמה תאריכים סמוכים ואפשרו למנוע החיפוש לחפש טיסות גם לנמלי תעופה קרובים.

 

כרטוס נפרד

מפתיע, אבל רכישת כרטיסים בודדים תהיה לרוב זולה יותר מאשר כרטיסים זוגיים או משפחתיים, בהם המחיר נקבע לפי תעריף גבוה יותר.

 

הזמינו מראש

ככל שתקדימו לשריין את כרטיס הטיסה, תיהנו ממחירים אטרקטיביים יותר. במיוחד אם אתם טסים בתאריכים מבוקשים כמו חודשי הקיץ וחג המולד.

 

טוסו Light

אם אתם לא חייבים לקחת איתכם מזוודה, ביחרו בכרטיס שאיננו כולל כבודה לבטן המטוס – מדובר בהוזלה של עשרות דולרים אם לא יותר.

טיסות זולות באינטרנט

מועדון לקוחות

עוד לא הצטרפתם למועדון הלקוחות של חברת הטיסה? זה הזמן. לחברות רבות מועדון חינמי שיחסוך לכם בעלויות וגם יקצר את זמני ההמתנה.

 

טיימינג

תופתעו לגלות שיש ימים בהם זול יותר להזמין טיסה לעומת אחרים. הבולט ביותר הוא יום ראשון שנחשב ליום הזול ביותר. זה הכל עניין של היצע וביקוש מסתבר…

 

Off Season

נוסף לגמישות בימים והזמנה מראש, טיסה שלא בשיא עונת התיירות תהיה זולה יותר ואם מזג האוויר מטריד אתכם, פשוט התכווננו מחשבתית לחופשה רומנטית על טהרת הקולינריה.

 

תנאי הכרטוס

לכל חברת תיירות ותעופה תנאים משלה, בדגש על תנאי ביטול ושינוי. היכרות עם תנאים אלה תאפשר לכם לבחור ביטוח מתאים ולחסוך המון כסף.

לסיכום, להיות ספונטניים זה כיף אבל אם תקדישו כמה דקות לחיפוש כרטיס זול בהתאם לטיפים המעולים שהבאנו לפניכם, תתחילו את הטיול עם דמי כיס ושמחה בלב. טיסה נעימה!