נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תשיגו חבילת גלישה בחו"ל במחיר אטרקטיבי

חבילות גלישה לחו"ל תמיד היו עניין יקר. לאחר סגירת העסקה להזמנת מלון וטיסות, עולה הצורך בלהתחיל לערוך השוואת מחירים בין החברות הסלולר השונות כדי להשיג את המחיר המשתלם ביותר בהתאם לחבילה שרוצים. אך גם שכבר מוצאים איזושהי חבילה כביכול זולה, זה עדיין מאוד יקר. חברת eSIM החליטה לעשות מהפכה של ממש על ידי הוזלה משמעותית בחבילות גלישה לחו"ל בדרך נוחה יעילה ופשוטה.

 

איזו דרך eSIM  מציעים שכבר טרם שמענו לפני כן?

כיום חברות הסלולר השונות מציעות שלל חבילות גלישה על פי דרישת הלקוח. קודם כל, יעד הנסיעה וזמן השהייה במדינת היעד, לפי זה מציעים מסלולים של חבילות שונות כמו למשל –  מהירות גלישה, דקות שיחה וSMS. הבעיה העיקרית בדרך כלל, היא מחירי החבילות המוגזמים שהחברות מציעות. למעשה הן מבינות שהלקוחות הם "לקוחות שבויים" משום שאי לקיחת הטלפון הסלולרי לחו"ל, לא בא בחשבון! ולכן זיהוי צורך זה מצד החברות גורם למחירים מופקעים. האלטרנטיבה היא רכישה של כרטיס SIM מקומי שבדך כלל לא עובד כפי שצריך, גורם לבעיות ולא נותן לנו את האפשרות להישאר עם המספר שלנו מישראל. מאידך, קיים פתרון מושלם וקל ביותר כדי לקבל חבילת גלישה בחו"ל בזול על ידי השירות של eSIM  – שמבוסס על כרטיס SIM אלקטרוני.

 

כך עובדת השיטה

הכירו את eSIM, נכנסים בקלות לאתר של eSIM  וקודם כל בוחרים את מדינת היעד. מרגע בחירת היעד נפתחים חלונות עם הצעות חבילות שונות. בוחרים לפי הצורך את החבילה המתאימה ביותר ומרגע זה ואילך עוקבים אחר ההוראות ואחר מילוי שאלות והנחיות באופן ידידותי ומהיר ביותר. מכאן ואילך כאשר תגיעו למחזור חפצכם, תפעילו את כרטיס ה-SIM של eSIM ובאופן אוטומטי ומידי, תתחברו לחבילת הגלישה שבחרתם בטרם העלייה לטיסה. חשוב לזכור שמספר הטלפון הישראלי נשמר ולא משתנה וזה חשוב ביותר למי שנוסע לרגל עסקים שכן יש חשיבות להמשיך ולקיים אינטראקציה בין ישראל למדינה שטסים אליה. כאשר משתמשים בeSIM אין צורך בהחלפת כרטיסי SIM של מדינות זרות. אין את ההתעסקות הזאת של החלפת SIM, ולא תמיד יש סיכה באזור שתעזור לנו לפתוח את מגש הSIM, ואז הSIM עלול ליפול ולאבד… ולא נשכח את דלפקי השירות בנמל תעופה שאמורים למסור את הSIM, שלא תמיד שעות ההגעה שלנו לא תואמות את זמני השירות שלהם, בקיצור לא נוח!

 

לסיכום

כשכל המידע באינטרנט הפך להיות זמין מהיר וקל, אין יותר מקום לפשרות על מחירי חבילות גלישה מופקעים ולא הוגנים. מהיום, בכל פעם שטסים מזמינים את שירות  eSIM שבעזרת רישום קצר ומילו פרטים בסיסיים, פותחים חבילת גלישה בחו"ל בזול וללא כאב ראש.

כרטיס שים

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות