נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ככה מתכננים נופש כשר בארץ!

להוטים לצאת לחופשה כשרה בארץ ולא יודעים איך לעשות את זה? תופתעו לשמוע שזה הרבה פחות מסובך ממה שנשמע לכם ואומנם זה כן דורש היערכות מסוימת, אבל אפשר לתכנן הכל בקלילות (אבל מראש) וליהנות מחופשה בלתי נשכחת. איך עושים את זה? לפניכם כל מה שצריך לדעת על חופשה כשרה בישראל.

 

חופשה כשרה בישראל – זה אפשרי בכלל?

במילה אחת: בהחלט! וביותר מילים – אם בעבר הדרך היחידה ליהנות מנופש כשר הייתה באמצעות טיול מאורגן, היום אפשר לתכנן חופשה כשרה לגמרי לבד, בהתאם ללוח הזמנים וההעדפות שלכם. אז אם חשבתם שחופשה כשרה היא בהכרח סוף שבוע במלון, קרוז בים התיכון או בית הארחה שסוגרים כמה חודשים מראש – יש עוד המון אפשרויות ואפשר לתכנן חופשה שתפורה בדיוק למידות שלכם ולא פחות חשוב – בתקציב שלכם.

חופשה בישראל

היערכות מראש – זה הסוד

כמו שהבטחנו, זה לא יהיה מסובך אבל זה כן דורש הכנה מוקדמת או במילים אחרות – אל תחכו לדקה ה-90, גם כי אז האפשרויות שעומדות לפניכם יהיו מעטות באופן משמעותי וגם כי ככל שתקדימו לשריין לינה, אוכל ואטרקציות, תיהנו ממחירים אטרקטיביים יותר.

 

לינה כשרה בישראל

אם בעבר היה קשה למצוא מלון מפנק שמתאים לציבור הדתי, היום יש שלל אפשרויות וכולן זמינות עבורכם אונליין, כך שהמאמץ באמת מינימלי – החל מאתרי נופש לציבור הדתי בכפר עציון וכלה במלונות באילת, הבחירה שלכם ותופתעו לגלות שיש הרבה יותר אפשרויות לבחור מהן, ממה שדמיינתם.

 

קולינריה

בהמשך ישיר לנושא הלינה – אם בעבר הייתם נערכים לקראת חופשה שכזו עם קופסאות שימורים וחמגשיות, כיום תוכלו לבחור במקום לינה שכולל גם ארוחות ומציע מטבח בהתאם לרמת הכשרות שלכם (או דואג להזמין אוכל מתאים מראש). אז את החמגשיות תשאירו בבית, כן?

שֶׁל הַמִטבָּח

לבד או בקבוצה

כאמור, אתם ממש לא חייבים להיות חלק מקבוצה מאורגנת כדי ליהנות מנופש כשר בישראל, אבל אם אתם רוצים שיהיה מי שידאג לחופשה בעוד שאתם רק תארזו ותגיעו, זה לגמרי אפשרי. אז השאלה היא – האם אתם רוצים למצוא בעצמכם מלונות, מסעדות ושאר ירקות, או שפחות זורם לכם?

 

פעילויות

ולסיום, מה לגבי פעילויות? אם אתם חולמים על חופשת בטן-גב שקטה ומפנקת – אנחנו איתכם. אבל אם בא לכם להתפרע עם איזו פעילות רוויית אדרנלין, כדאי שתתכננו בהתאם ובמידת הצורך, תשריינו פעילות מראש, אפילו אם מדובר בחופשה במהלך השבת.

מה למשל? אם מדובר בנופש בסוף שבוע, תוכלו להזמין מראש קופסת פעילות זוגית, לארגן משחק טריוויה מצחיק או אפילו להתכונן מראש לקראת משחק חפש את המטמון קליל. לסיכומו של דבר, אם חשבתם שנופש כשר בארץ הוא משימה בלתי אפשרית – כדאי שתחשבו שוב. לא רק שזה לא מסובך לתכנון, זה אפילו כיף. חופשה נעימה!

חַג

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים