נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כלבה מגונדרת – הכירו את כל מוצרי הטיפוח לכלבים

העובדה שאתם מחזיקים בכלב מחייבת אתכם לדאוג לכל הצרכים שלו. מעבר לצרכים הבסיסיים כמו אוכל וטיפולים רפואיים, יש משהו נוסף שבתור הבעלים של הכלב רק אתם יכולים לתת לו. מוצרי טיפוח עבור כלבים הם אמנם תחום חדש יחסית בעולם הכלבים, אולם הוא מתפתח בקצב מהיר מאוד. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל מוצרי הטיפוח לכלבים שאתם פשוט חייבים להכיר. 

 

מוצרי טיפוח לכלבים

כאשר אנחנו חושבים על ציוד לכלבים, לא בטוח שהתחום של מוצרי טיפוח לכלבים הוא זה שיעלה לנו ראשון בראש. בסופו של דבר יש כמה תחומים שחשוב להשקיע בהם יותר מאשר בטיפוח של הכלב, אולם עם האמצעים שיש היום, אין שום סיבה להזניח את הטיפוח של הכלב. המפתח לכך מתחיל קודם כל בצורך שלכם לדעת היכן ניתן להשיג את מוצרי הטיפוח המובילים.

ציוד לכלב

חנויות לחיות

כמעט בכל מקום בישראל אנחנו יכולים למצוא חנות לציוד חיות. עם זאת, כדי שתוכלו להנות ממוצרי טיפוח מובילים, אתם צריכים ללכת לחנות מקצועית, כזו שמחזיקה את המוצרים של המותגים המובילים. חנות כזו גם תוכל להמליץ לכם על המוצרים המבוקשים וגם במקרה הצורך תוכל לעזור לכם להבין איך להשתמש בכל אחד ממוצרי הטיפוח עבור הכלב שלכם.

 

מגבוני אוזניים

האוזניים של הכלב הם אזור שעלול להיות מלוכלך. הלכלוך הזה אף עלול להוביל לזיהום במצבים מסוימים, ולכן המגבונים הללו הם דבר כל כך חשוב. הקפידו לנקות איתם את אוזני הכלב באופן קבוע.

 

מברשת להסרת שיער

רוב הכלבים משירים כמויות די גדולות שיער, וכדי שהשיער הזה לא יישאר על הפרווה שלהם, אתם צריכים לדאוג להסיר אותו. המברשת הזו עשויה בצפיפות מתאימה שיודעת איך להוריד מהכלב את כל השיער שנשר לו.

ציוד לכלב

קוצץ ציפורניים

קוצץ ציפורניים הוא מוצר חובה לכל מי שמחזיק בכלב. כדי שהוא לא יתנגד להסרת הציפורניים שלו, המספריים צריכות להיות עדינות ולא לפגוע לו בעור העדין באזורים הללו.

 

תגובת הכלב

אחרי שנתתם לכלב שלכם מוצרי טיפוח מסוימים, ישנה סבירות מסוימת שהוא יגיב לא טוב למוצרים הללו. זה לא אמור להדאיג אתכם יותר מידי רק חשוב להיות ערים לזה ולמנוע מהכלב שימוש במוצרים הללו להבא. תופעות לוואי במוצרי טיפוח קורות גם אצל בני אדם, וגם כאשר הכלבים שלנו משתמשים במוצרים הללו הם עלולים להזיק להם.

 

לסיכום

מוצרי טיפוח עבור כלבים נועדו להפוך את הכלבים שלנו ליפים יותר. אחרי שדאגתם לאוכל של הכלב ולבריאות שלו, הגיע הזמן גם לדאוג שהוא יראה טוב יותר. את מוצרי הטיפוח כדאי לרכוש בחנות חיות מקצועית שגם תוכל לתת לכם הדרכה איך לעשות שימוש במוצרים השונים. בנוסף, עליכם להיות ערים לתגובה של הכלב שלכם, כדי למנוע ממנו מוצר מסוים אם הוא מגיב אליו לא טוב.

ציוד לכלב