נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 כללי יסוד בתכנון חופשה אטרקטיבית עם ילדים

החופשה הקודמת עם הילדים זכורה לכם כסונטה אחת ארוכה של רטינות נוסח "אמא, משעמם לי" ו"אוף, איזה מקום דפוק"? תתפלאו, אבל חופשה עם ילדים עשויה להיות חוויה מענגת אם רק נתכנן אותה היטב מראש. לפני הכל חשוב לצאת מנקודת הנחה שנופש עם ילדים מגיל 0-20 הוא סוג של פרויקט. אם אתם מחפשים חופשה בסגנון רביצה נינוחה על החוף – סעו לקאריביים עם בן/בת הזוג בלבד.

חופשה עם ילדים היא משימת אתגר. החדשות הטובות: אם רק תיערכו אליה מבעוד מועד תוכלו למצות חופשה מדהימה יחד הילדים ואפילו יישאר לכם זמן לנוח… להלן כללי היסוד למשפחה הנופשת.

 

טיפים לחופשה מוצלחת עם נופשים צעירים

  1. חפשו אתר נופש מותאם לילדים

אם תרעננו את תאי הזיכרון הרדומים תוכלו להיזכר שגם אתם בתור ילדים שנאתם טיולים לאתרי ארכיאולוגיה ולמוזיאונים על תאוריית המוזיקה. חשוב שתבחרו בבית מלון או בדירת אירוח המספקים אתרי בילוי לילדים כמו בריכה צמודה, מיקום סמוך לשפת הים, אתרי אטרקציות בקרבת מקום הלינה וכן על זאת הדרך. יש לציין כי ילדים צעירים ייהנו גם מגני שעשועים או מפינות חי פשוטות, צריך רק לוודא שיש כאלו בסביבה.

בתי מלון שונים מספקים תוכנייה עשירה לילדים הכוללת: תוכניות בידור, הפעלות מסוגים שונים, יצירות ועוד. העדיפו בית מלון המציע פעילויות לילדים. בנוסף, רצוי לשכור חדרי אירוח במקומות נופש שם קיימים משחקי שולחן שונים כמו: סנוקר, הוקי אוויר ופינג-פונג להעשרת החופשה המשפחתית. אם נודה על האמת, גם המבוגרים שבינינו לא יתנגדו לשעת משחק משחררת…

 

  1. "משרד התעסוקה שלום, במה אוכל לעזור?" – גם בחופש

גם אם שכרתם חדר בבית מלון שופע פעילויות או צימר עם בריכה צופה לנוף ים – הרשו לנו להזהיר אתכם: אל תאמינו להבטחות מסוג: "לא תראו את הילדים מרוב שהם יהיו עסוקים". לרוב, נופש ארוך יאלץ אתכם למצוא נון-סטופ אמצעי תעסוקה מגוונים כדי לא ליפול לשוחות השעמום המוכרות.

עצה שלנו: הצטיידו מבעוד מועד ברעיונות ואביזרים לפעילויות שונות. הילדים מכורים למשחק בפלייסטיישן? הזמינו לפני החופשה מלאי חדש של משחקים לסוני 4 ואפשרו לעצמכם שעות ארוכות של מנוחה.

עבור ילדים צעירים תוכלו לרכוש פעילויות יצירה בחנויות המתמחות לכך, עפיפונים לפעילות בשטח, בועות סבון, ספרי קריאה ומשחקי קופסה שונים. בנוסף לפתרון טכני נקודתי של מילוי שעות פנאי אתם גם צוברים לעצמכם שעות איכות עם הילדים שתיצרבנה בזיכרונם כחוויות חיוביות יותר מכל אטרקציה אחרת.

 

  1. צ'פרו אמירות חיוביות והסתכלות אופטימית

לעיתים נדמה כי אחת מההנאות הגדולות ביותר של ילדים בחופשה היא להוציא קיטור בכמות מסחרית, קרי: להתלונן ללא הרף. נסו לעודד הסתכלות חיובית ומציאת נקודות הנאה בכל שלב בחופשה באמצעות מילים טובות ואף במענק תשורות סמליות. לא תאמינו איך הנופש שלכם משתנה מן הקצה אל הקצה.

 

נופש עם ילדים – האתגר והסיפוק

אף אחד לא אמר שנופש עם ילדים הוא זמן להשלים בו שעות שינה, זהו פרויקט הדורש השקעה ומאמץ אולם אחרי הכל לראות את הילדים שלנו נוצצי עיניים, צוחקים באושר – זו החוויה הטובה ביותר שהורה יכול לאחל לעצמו. מאחלים לכם נופש מתוכנן ומוצלח עם הילדודס!

חוף ים

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות