נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שאסור לפספס כשמטיילים בוינה

וינה, בירתה של אוסטריה, היא פנינה תרבותית והיסטורית שכובשת את המבקרים עם הארכיטקטורה המפוארת שלה, המורשת העשירה וסצנת האמנויות התוססת שלה. כאשר נוסעים לוינה, ישנן אטרקציות רבות שראויות לתשומת לבכם. במאמר זה נדריך אתכם ברשימה מקיפה של מקומות וחוויות שחובה לראות בוינה. מארמונות אימפריאליים ועד למוזיאונים ברמה עולמית, טבלו את עצמכם בקסם ובאלגנטיות של העיר הקסומה הזו.

 

ארמון שנברון

ביקור בוינה לא יהיה שלם מבלי לחקור את ארמון שנברון המפואר. מבין מבחר אטרקציות בוינה, בית מגורים אימפריאלי זה, הידוע בארכיטקטורת הבארוק המדהימה שלו ובגנים המעוצבים להפליא, מציע הצצה לפאר והשפע של שושלת הבסבורג. צא לסיור מודרך בארמון כדי להתפעל מהפנים המעודנים, כולל אולם המראות המדהים. אל תחמיצו את ההזדמנות לטייל בגנים רחבי הידיים וליהנות מהנופים עוצרי הנשימה של וינה מהגלורייט.

אטרקציות בוינה

קתדרלת סטפן הקדוש

סמל של קו הרקיע של וינה, קתדרלת סטפן הקדוש היא יצירת מופת ארכיטקטונית שתחילתה במאה ה-12. קתדרלה גותית עוצרת נשימה זו מתהדרת בפרטים מורכבים ובגג רעפים צבעוני. טפסו על המגדל הדרומי לנוף פנורמי של העיר או חקור את הקטקומבות שמתחת לקתדרלה כדי להציץ אל ההיסטוריה שלה. בפנים, התפעלו מחלונות הוויטראז' המדהימים ומהמזבח הגבוה המלכותי.

 

ארמון בלוודר

ארמון בלוודר הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והוא ביתו של אוסף מרשים של אמנות אוסטרית. מתחם הארמון הבארוק מוקף בגנים מטופחים להפליא, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לטיול נינוח. בקרו בבלוודר העליון כדי להתפעל מיצירותיהם של אמנים ידועים כמו גוסטב קלימט, כולל הציור האיקוני שלו, "הנשיקה". בלוודר התחתון והאורנג'רי יש גם תערוכות זמניות, מה שמבטיח שתמיד יש משהו חדש לגלות.

 

ההופבורג

בתור הארמון הקיסרי לשעבר של שושלת הבסבורג, ההופבורג הוא עדות להיסטוריה העשירה של וינה. המתחם רחב הידיים הזה הוא ביתם של מספר מוזיאונים, כולל מוזיאון סיסי, המציע תובנות על חייה של הקיסרית אליזבת, והדירות האימפריאליות, המציגות את חדרי המגורים המפוארים של משפחת המלוכה. הקפד לבקר גם בבית הספר הספרדי לרכיבה כדי לראות את סוסי הליפיצאנרים המפורסמים בפעולה.

ההופבורג

מוזיאון אלברטינה

ממוקם בלב וינה, מוזיאון אלברטינה הוא אוצר של אמנות ותרבות. האוסף המפואר שלה כולל יצירות של אמנים כמו מונה, פיקאסו ודירר. חקור את התערוכות הקבועות, המכסות הכל מאימפרסיוניזם ועד אמנות עכשווית, ואל תחמיצו את ההזדמנות לבקר באוסף Batliner, המציג יצירות מופת מהמאה ה-20.

 

נאשמרקט

לטעימה אמיתית של וינה, בקרו ב- Naschmarkt ההומה. השוק התוסס הזה מציע מגוון מענג של תוצרת טרייה, תבלינים, גבינות ומאכלים בינלאומיים. טיילו בין הדוכנים, התענגו על הטעמים וספגו את האווירה התוססת. בין אם אתם מחפשים לטעום מעדנים מקומיים או פשוט ליהנות מצפייה באנשים, Naschmarkt הוא יעד שחובה לבקר בו.

 

האופרה הממלכתית של וינה

כבירת התרבות של אוסטריה, וינה ידועה במורשת המוזיקה הקלאסית שלה. האופרה הממלכתית של וינה היא מוסד בעל שם עולמי המארח הופעות מפוארות לאורך כל השנה. לטבול את עצמך בעולם הקסום של האופרה והבלט על ידי השתתפות במופע במקום איקוני זה. הקפידו להזמין כרטיסים מראש כדי להבטיח את המושבים הטובים ביותר.

 

פארק פראטר

ברחו מההמולה העירונית ופנו לפארק פראטר, אזור פנאי עצום שמציע משהו לכולם. צאו לסיבוב על הגלגל הענק האייקוני של ווינר ריזנראד לנוף פנורמי של קו הרקיע של וינה. תיהנו מרכבות הרים מרגשות ואטרקציות אחרות בפארק שעשועים ב-Wurstelprater. צאו לטיול נינוח או שכרו אופניים כדי לחקור את המרחבים הירוקים הנרחבים. פארק פראטר הוא מקום מושלם להירגע וליהנות מפעילויות חוצות.

 

סיכום

האטרקציות המדהימות ואוצרות התרבות של וינה הופכים אותה ליעד שאסור לפספס על אף מטייל. מהפאר של ארמון שנברון ועד לפלאים האמנותיים של מוזיאון אלברטינה, וינה מציעה שילוב שובה לב של היסטוריה, אמנות ומוזיקה. טבלו את עצמכם במורשת העשירה של העיר, התענגו על התענוגות הקולינריים שלה בנאשמרקט, ותחוו את ההופעות הקסומות באופרה הממלכתית של וינה. עם היופי והמשמעות התרבותית שאין שני להם, וינה מבטיחה מסע בלתי נשכח לכל מטייל.

מטייל בוינה

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים